יום שלישי, 19 בפברואר 2013

איפה נמצא דוג'ו השלג?

היי לכולם!
לא מזמן פולו פיאלד כתב פוסט חדש,
הנה מה שהוא כתב בו:

היי נינג'ות!

כרגע אתם יודעים על שהגרסת בטא של קארד ג'יטסו שלג תגיע בקרוב, 
אתם יודעים שנינג'ות, נינג'ות אש ונינג'ות מים ישתפו פעולה ביחד,
ואתם יודעים שהם ילחמו נגד רשעים, שנקראים: גרוטאה, טנק וסליי.

עכשיו השאלה היא- איפה קרב הזה הולך לקרות?,

הנה הצצה קטנה למיקום שלו:




איפה אתם חושבים שדוג'ו השלג יהיה?
רשמו בתגובות!


בואו נעבור לניתוח תמונה,
בתמונה רואים מקום מלא בשלג שנראה שהוא על הר מאוד גבוה,
באד ההרים שרואים ברקע רואים מין שביל מוזר ומעניין...
ובצד רואים נינג'ת אש/מים/שלג עם כובע צמר.


אני חושב, שדוג'ו השלג יהיה בהר של סקורן הדרקון ממסיבת ימי הביניים,
אבל אי אפשר לדעת!!!


איפ אתם חושבים שדוג'ו השלג יהיה?
שתפו בתגובות!

5 תגובות:

  1. נכון מאחורי הדוג'ו יש הרים גבוהים?
    אני חושב ששם זה יהיה
    בהרים הגדולים שמאחורה אבל דווקא זה צריך להיות ביחד עם הדוג'ו כמו האש והמים אז אני לא בטוח אלא עם כן זה יהיה בנפרד מהאש והמים

    השבמחק
  2. נכון מאחורי הדוג'ו יש הרים גבוהים?
    אני חושב ששם זה יהיה
    בהרים הגדולים שמאחורה אבל דווקא זה צריך להיות ביחד עם הדוג'ו כמו האש והמים אז אני לא בטוח אלא עם כן זה יהיה בנפרד מהאש והמים

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חשבתי על זה...
      זה שילוב של הרים ושל הדוג'ו :O

      מחק
  3. נראה לי יקראו לזה "הר השלג" P:

    השבמחק
  4. מאחורי הדוג'ו בהרים........ אני חושבת שזה דיי נכון

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)