יום שלישי, 19 בפברואר 2013

המנצחים במפגש השלג!

התמונה הוכנה על ידי אור!
~שר

9 תגובות:

  1. דוד, הפינגווין שלך מצחיק :P

    השבמחק
  2. אני מפורסם, אני כוכב וגם במאי
    אסור קצת שיניים מנצנצות?
    ציחצחתי שיניים, אתה יודע שכוכבם צריכים להיות נקיים ומצוחצחים יותר
    והלבוש הזה כי פשוט אני מתכונן לשטיח האדום לקבל פרס האוסקר שלי
    אני מקווה שאני אקבל את פרס הזהב
    אני כבר משתוקק לשטיח האדום
    אני הולך לכבוש את השטיח האדום!

    השבמחק
    תשובות
    1. לפריט הזה אני קורא: "חיוך של זהב"

      מחק
  3. אני הכנתי את התמונה! D:

    השבמחק
  4. טוב, אז הכנת את התמונה למי אכפת, חתיכת אגואיסט.
    הבלוג הזה בכלל לא שלך!!!!
    יאללה לך ת****ן

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה?!, יש לך מזל שאני עוקבת אחרי תגובות ושמתי לב בדיוק עכשיו שכתבת את זה!
      מגיעה לאור התנצלות!, הוא הכין את התמונה, כמובן שהשפה שלך לא מובילה לך לטוב ולא תוביל.
      אתה מתנהג ללא חשיבה מאומצת ואיך להגיד 'סוף מעשה במחשבה תחילה'

      מחק
  5. תמחקו את הקללות בבלוג מושלם אסור קללות :-[

    השבמחק
  6. תפקחו על התגובות, תבחרו באפשרות שבה צריך לאשר את התגובות קודם...

    השבמחק
  7. אה, לא משנה, כבר עשיתם את זה..

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)