יום חמישי, 28 בפברואר 2013

העיתון החדש!



היי לכולם!


לא מזמן הגיע עיתון חדש!

הנה תרגום שלו:







מבזק:


ההצגה החיפוש אחר הפאפל המוזהב החלה בשבוע שעבר!

הכינו את הציוד הרפתקאות שלכם והתחילו את המסע הגדול ביותר!






הכתבה הראשית:

זן חדש של פאפלים!
גילוי גדול- פאפלי הקשת!

נכתב ע"י PH-  מה קורה חברים
! שמעתם את השמועות!
ענן פאפלי הקשת הגיע מעל ק"פ!, אני ממש לא יכולה לחכות כדי להגיע לשם ולראות את הפאפלים האלו!



המשך:

אני יכולה לומר בביטחון שב- 1000% שזהו ענן פאפלי הקשת הנדירים והמרהיבים! אבל אנחנו חייבים ללמוד עוד על היצורים האלו!
אז הרעיון שלי הוא לשים תותח על גג המלון! ברגע שנגמור לבנות את המלון נוכל להשתגר לעננים. אני אהיה הראשונה שתשגר לצורכי מחקר, ואחר כך אתם תוכלו לבוא לעזור לי לגלות את התגלית המדהימה הזאת.
אני אתן לכם בקרוב עוד מידע,
אז תתחילו לעבוד!
ותזכרו מה- 21 למרץ ממברים יוכלו להשתגר לענן פאפלי הקשת!








הכתבה המשנית:



זאת גלישה!
תודה על כל הזכרונות!

נכתב ע"י אנט ארקטיק- מסיבת הוליווד הגיעה לסופה והיא היתה ממש מעולה!
הכוכבים, הבמאים, השטיח האדום, ההופעות המרשימות והסרטים...
פשוט מסיבה מדהימה!
הכי כיף היה לי לפגוש אותכם לדבר איתכם, לראיין אתכם ולזכות איתכם בפרסים.
תודה לכל משתתפי הסרטים והצוות שעובד בהם תודה לקיידנס מארגנת המסיבה לגארי וסנסאי שעזרו גם הם תודה לכולם!

תזכרו אף פעם לא לוותר על החלומות שלכם!
לכולכם יש פוטנציאל אדיר!!!








אירועים עתידיים:

עכשיו- ארוע האפים האדומים!
בוא לבית הקפה ותחגוג עם מופע סטנד- אפ את הארוע!


14 למרץ- קטלוג רהיטים לאיגלו חדש!
כל האיגלואים יוכלו להיות בסגנון פאפלי חדש!



21 למרץ- מסיבת הפאפלים!
בואו למסיבה הכי פאפלית בעיר!


הודעה מיוחדת:
קטלוג בגדים חדש!- מה- 7 למרץ יגיע קטלוג בגדים חדש בסגנון פאפלי מטורף!


מצא את הסיכה המוחבאת! הסיכה העדכנית זמינה עד ה- 6 למרץ!
הסיכה הבאה תהיה זמינה בין התאריכים ה- 7 עד ה- 20 למרץ!







פינת- שאל את אנט ארקטיק:


1) אנט ארקטיק היקרה,
מה גרם לך לרצות לכתוב בעיתון?
-Juan A. Wright-


מילים, קריאת ספרים, כתיבת שירים וסיפורים, נושאים מעניינים ועוד...
אבל הכי אני אוהבת את כתבות המסתורין שבהן צריך לרדת הכי למטה שאפשר!
כשחשבתי על במה אני רוצה לעבוד, יש ידעתי שאני רוצה להיות כתבת עיתון!

מקווה שעניתי לך על השאלה,
- אנט ארקטיק-




2) אנט ארקטיק היקרה,
כיצד אני הופך למדריך טיולים?
-Guy Dee- 


כדי להפוך למדריך טיולים אתה צריך להיות בן לפחות 45 ימים,
כשאתה בגיל הזה לך לכפר הסקי ותלך לעמדת הTOUR GUIDE ותתחיל לענות על השאלות, אם תענה על הכל נכון תוכל להשיג את כובע מדריך הטיולים ולהפוך למדריך טיולים


מקווה שעזרתי לך,
- אנט ארקטיק-








3) אנט ארקטיק היקרה,
מה זה האור האדום בטלסקופ שבראש המגדלור?
-Pueblo Shed- 


זאת שאלה שהרבה שואלים אותה, והתשובה שלה היא סיפור דיי מעניין.
קודם כל, אספר לך שהאור הזה הוא אור של מגדלור.
בשנה שעברה הרפתקנים יצאו ביחד עם רוהופר בספינה שלו (שאותה שיפץ במיוחד למסע גארי) הם עברו באי "העזרה למלח" ובאי "הדינוזאורים"
ובסוף הם הגיעו לאי הספינות הטרופות.
האי הזה מאוד מאוד מסוכן והרבה ספינות נתקעו בו ונהרסו!
כדי שזה לא יקרה יותר הקמנו שם מגדלור קטן שיאיר את הדרך!

לא מזמן רוקהופר היה שם שוב,
אולי הוא יספר לכם את הסיפור הזה בקרוב.


מקווה שעניתי לך על השאלה,
-אנט ארקטיק-








סודות מסווגים:

טיפים לטיפול בפאפלים:
פורסם ע"י PH-


פאפלים הם יצורים מדהימים וממש כיף לגדל אותם!
הנה כמה טיפים לטיפול בפאפלים:

- פאפלים זקוקים למזון טוב ובריא, פעילות גופנית וטיפוח טוב!

- כשאתה מטפל בפאפל שלך יהיה לך מדים שיראו לך מה הוא צריך ומה לא!

- פאפלים זקוקים להרבה תשומת לב!, שחק איתם ותהנה איתם לפעמים!

- תוודא שאתה יודע את כל העובדות עליהם!

- אם אתה לא יודע את העובדות עליהם גש לחנות הפאפלים ותקרא את מדריך הפאפלים הגדול!

מקווה שעזרתי לך....
-PH-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)