יום ראשון, 10 בפברואר 2013

הצצות מהמגזין!


היי לכולם!
לא מזמן פרסמתי פוסט על הצצות למסיבה מהמגזין- לחצו כאן!
אז לא מוזמן פורסם באינטרנט כל העמוד של עם הצצות והתמונות:


2



בגלל שזה דף דיי גדול אני אתרגם אותו בחלקים:


1) זאת הכותרת של העמוד:












כתוב בה: ק"פ מגיע להוליווד!





2) כאן יש קטע הסבר קצר:




כתוב בו: שלום פינגווינים, וברוכים הבאים למסיבה של הסרטים הכי שווים!
בואו ותצטרפו ללימוזינת הVIP של ק"פ!


בנוסף יש הצצה לאיך תראה הלימוזינה מבפנים:





אם אתם לא זוכרים בסרטון הצצה שיצא לא מזמן- לחצו כאן!
רשמתי שבסינסמוס נכנס לתוך דלת מוזרה כזאת ומגיע למין מועדון, 
אז מסתבר שזה לא מועדון אלה זאת לימוזינה!

אני לא אפרט על הלימוזינה כי התמונה לא באיכות כל כך טובה!




3) אחרי זה יש קטע בו קיידנס מדברת:




היא אומרת: היי פינגוויני המסיבה,
הצטרף אליי למקום מדהים ומוסקלי בוא כולם יכולים להראות לכולם את היכולות שלהם ואת היכולות הבית ספר תיכוניות שלהם!

הנה הצצה לאתר הצילומים של הסרט על התיכון:




אני לא אפרט עליה כי כבר דיברתי עליה בפוסט הקודם שכתבתי על הצצות מהמגזין.





4) אחר כך יש קטע בו גארי מדבר:












הוא אומר: בזכות הידע הרב שלי והיצירתיות שלי, אני אהיה אחראי על הסרט על המדע הבדיוני.
הטרף אלי כדי להגיע לרחבי הגלקסיה!


הנה הצצה לאולפן הצילומים של סרט המדע הבדיוני:




אני לא אפרט עליה כי כבר דיברתי עליה בפוסט הקודם שכתבתי על הצצות מהמגזין.





5)  אחר כך יש קטע בו סנסאי מדבר:












הוא אומר: נינג'ות חכמות אומרות שסרט בלי פעלולים הוא כמו פיצה בלי תמנון!
בואו לחדר סרט הפעולה ותעופו באוויר כמו הציפורים!
אבל תנסו לא ליפול ולהפוך לריבה!


הנה הצצה לאולפן הצילומים של סרט הפעולה:













אני לא אפרט עליה כי כבר דיברתי עליה בפוסט הקודם שכתבתי על הצצות מהמגזין.



עוד בקרוב.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)