יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

השלב השני בתחרות - חלק ב' מתחיל!

היי לכולם,
כבר עברנו את שלב א' של החלק השני בתחרות..
הזוכה הינו דניאל והוא עולה לשלב הבא!
הזוג הבא שיתחרה על עמדה בשלב השלישי הם: דוד ואור!

דוד - עד לא מזמן ניהל בפינגווין בלוג,אמור לחזור לחזור בעוד כמה ימים,
הוא אוהב את האתר קלאב פינגווין וכעת הוא בכיתה ח',
הוא מאוד קשור אל הקריסמס, אני יכולה להגיד שאחרי הכרות קצרה הוא פוט ילד מדהים!

האם תצביעו לו?
אם כן כתבו בתגובות אני בוחר\ת בדוד

אור - הוא מעצב בצורה מושלמת - אחד ממעצבי פינגווין בלוג!
מנהל די הרבה בלוגים ואחד מהם מנהל עם אחיו!
בסופו של דבר הבלוג הכי מעודכן ומושקע שיש לו קשר להקמה שלו הוא הבלוג:" קלאב פינגווין מספר 1 בעולם"
לי אישית נורא כיף לדבר איתו ולהיפגש איתו בקלאב פינגווין!

האם תצביעו לו?
אם כן כתבו בתגובות אני בוחר\ת באור


תגובות פוגעות יימחקו,
תגובות מאנונימיים לא יתקבלו.

נ.ב - אחרי 7 תגובות התחרות מוכרעת




24 תגובות:

  1. אני מתלבט....
    אני בוחר באור!

    השבמחק
  2. אני בוחרת בדוד, אור מחבר והוא יישאר!

    השבמחק
  3. סיכום:

    דוד - שני קולות

    אור - קול אחד

    בסך הכל שלושה קולות, עוד ארבעה ואני מתחילה!

    השבמחק
  4. אני בוחר בדוד

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי אני לא יכולה להחשיב קולות אנונימיים,
      אם אתה לא רוצה לפגוע בכך שאתה מצביע או שאתה לא רוצה לחשוף את שמך לקהל הרחב ואתה מכיר את חשבון הגוגל שלי, אשמח אם תפנה אלי ואז אוכל להחשיב את קולך :)

      - לורה -

      מחק
  5. תשובות
    1. למען האמת אלו שמשתתפים בתחרות עצבה בשלב הזה לא יכולים להצביע :)

      מחק
  6. אני חושב שאור הוא האופציה הכי טובה.

    השבמחק
  7. סיכום:

    אור- 3

    דוד- 2

    בסך הכל חמישה קולות, עוד שניים ואני מתחילה!!!

    השבמחק
  8. אני חושב ששניהם טובים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני :)
      אבל צריך לבחור אחד ולכן התגובה לא מתקבלת !
      חשוב על זה שוב והצבע לאחד :)

      מחק
  9. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  10. למה הצבעת לשנינו?

    תחליט באחד!

    השבמחק
  11. שימו לב כולם השם שתיקראו לי תקועי או tkui321 האנגלית זה המקורי והעבריחת קצת חדש!

    השבמחק
  12. דוד סליחה אור מקווה ששניכם תצליוחו כי אני אגרלתי שניכם טובים אור על תחשוב שאני חושב שהוא יותר טוב מימך אבל אגרלתי כי שניכם טובים ! :)

    השבמחק
  13. אני בוחרת באור!!
    דוד אני מעריצה גדולה שלך, אך אור יש לך עיצובים פשוט מושלמים ותהיתי אם תוכל לעצב אחד לבלוג שלי? קוראים לו בלוג הפינגוויינים וזה נורא יישמח אותי אם כן :)

    השבמחק
  14. ממשיכה לשלב הבא!
    אור אתה עולה איתנו לשלב הבא:)
    דוד לצערי אתה עוזב אותנו עוד שני שלבים אני מכינה הפתעה תחכה ותראה:) זה יוכל לעזור לך!

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)