יום חמישי, 14 בפברואר 2013

העיתון החדש!

היי לכולם!

היום הגיע עיתון חדש!

הנה תרגום שלו:




גליון 832



מבזק:

תפוס את הלימוזינה שבעיר ותקח טרמפ כמו מפורסם!
תלך לפלאזה הוא לסטודיו זה ממש לא משנה לאן!
ואל תשכח לקחת שנורקל!






הכתבה הראשית:

דרושים שחקנים לסט!
אולפני הסרטים מתחילים בצילומים!

פורסם ע"י קיידנס-  מהיום מתחילים לצלם את הסרט "תיכון ק"פ 3"!
ושחקנים נדרשים לבוא בהקדם האפשרי!
אז למה אתה מחכה?
אנחנו צריכים רקדנים, פעלולנים וחייזרים!
אם אתה מוכן בוא לסטודיו הצילומים במבצרי השלג!



המשך:יש 3 סרטים שצריך לצלם, וחייבים הרבה כוכבים שיבואו לעזור!
אם אתה רוצה להיות כוכב בוא ותצטרף!
"כדי להיות כוכב ושחקן אתה צריך להפגין את המהלכים הכי טובים!,
ללבוש את הבגדים הכי שווים! ולהיות טוב בעסקי השעשועים!"
אמר שחקן אחד.

ב- 16 לפברואר יתחילו הצילומים של הסרט:
"המילוט של היי ספיד"

וב- 17 לפברואר יתחילו הצילומים של הסרט:
"שובו של החייזמארי מהחלל"

כולם מוזמנים לבוא ולהתחיל לזהור!
אם אתה מוכן לזה, בוא לסטודיו במבצרי השלג הרגע!








דרושים מנהלי במה!
בוא ותהייה מנהל הבמה של הסרטים הכי טובים של השנה!


פורסם ע"י אנט ארקטיק- אנחנו מצלמים ומנהלי במה דרושים על הסט!
המשתתפים של "תיכון ק"פ 3" ממש מעולים, יש אנשים שאוהבים להיות מול המצלמה, ואחרים כמוני מעדיפים להשאר מאחורי הקלעים ולהדריך.
אחד מהבמאים הסכים לפנות דקה כדי לדבר איתי:
" יש פה מלא כוכבים ואם לא יהיה מי שידריך אותם יהיה פה כאוס גדול!"
"אני אוהב להיות מאחורי המצלמה, כדי לא להיות שתלטן מדיי.
אני אוהב לקבוע איך הסרט יראה בסופו של דבר."

אם אתה מוכן לאתגר,
כך את המצלמה שלך ובוא ותתחיל לצלם כוכבים!
ואפילו תעזור להם, אם התפקיד!








אירועים עתידיים:





© התמונה הוכנה ע"י שר, כל הזכויות שמורות לה!






שאל את קיידנס:

1) כיצד ניתן להתגבר על פחד במה?

Emma fried-


היי Emma fried!

הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתגבר על פחד במה:
קודם כל אני רוצה להגיד לך שפחד במה זה נורמלי לכולם, אפילו לי!
אני מציעה לך להתנהג כמו פאפל!
פאפל תמיד בהופעה מתנהג מאוד משוחרר  וחושב על דרכו ולו על התגובות ובסוף שכולם מריעים לו!
והכי חשוב לבדוק בסוף עם כולם נהנו!
- קיידנס-




2מה את עושה בזמן הפנוי שלך?
-Rhea laxed-

לאחרונה לא היה לי הרבה זמן פנוי!
יש לי לעבוד על שירים, להקליט אותם, לתכנן מסיבות, לרקוד, להאכיל את לולז וכו'.
אם כי אני לא ממש יכולה לדמיין את עצמי עושה משהו אחר,
כי אני נהנית מזה.
-קיידנס-






3) כיצד אני יכול להפוך לכוכב?
-My maidit-


כדי להיות כוכב צריך לעשות הרבה עבודה קשה,
אתה צריך להיות זמר, רקדן, שחקן ועוד המון דברים אחרים!
הכי חשוב זה למצוא את התשוקה שלך למשהו,
ולהתאמן המון זמן, כל יום! אפילו אם יש קצת חומר ללמידה.
גם חשוב מאוד לעשות תרגילי נשימה כדי להשיג את היכולת לדבר הרבה בלי לנשום!
הדרך הכי טובה להשתפר במשהו היא לעשות אותו שוב ושוב ושוב עד שמצליחים מצוין!
אבל הדבר הכי הכי חשוב הוא להיות אתה עצמך!
תשאר נאמן לעצמך, תקשיב ללב שלך ולבחירות שלך!
אם יש מישהו שיודע איך לעשות את זה זה אתה!
-קיידנס-











סודות מסווגים:









ריקודים מיוחדים

ממברים אם אתם בדרך להיות כוכבים יש לנו טיפ בשבילכם!
הידעתם שלכל התלבושות של הסטים של הקולנוע יש ריקודים מיוחדים?
ברגע שתלבש את: בגד החיזמארי, בגד הפעלולן או מעיל שחקן הזהב-
לחצו על האות D במקלדת ותרקדו את הריקוד המיוחד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)