יום רביעי, 20 בפברואר 2013

הצצות לטקס חלוקת הפרסים!

היי לכולם!
לא מזמן פורסמו 3 פוסטים עם הצצות לטקס חלוקת הפרסים שיתחיל מחר!

1) הראשון נכתב ע"י לאוסטיק005:

היי!
כפי שאתם יודעים ממחר יתחיל התאטרון יפתח והוא יארח את  טקס הפרסים!
אורחים וכובים יוקרתיים יבואו להתמודד על הפרסים!
הנה הצצה קטנה לחדר:
\


הסט הזה גורם לי לרצות לשים את התלבושת הכי טובה שלי ולצחצח את הנעליים שלי ;-)!

אני ממש לא יכול לחכות ולראות מי ינצח!, ומה איתך?!
להתראות בשטיח האדום!!!


ועכשיו לניתוח התמונה:
בתמונה רואים חדר דיי מפואר:
באמצע החדר יש במה גדולה ומאורת עם עמדת הקראת נאומיי תודה,
בכל החדר ישנם שולחנות מפוארים עם כסאות/ספות,

ו- 2 הדברים הכי מעניינים בתמונה הם הדלת שיש בצד, שאם אני לא טועה זאת דלת היציאה לפלאזה,
והשעון הקטן והאדום שיש ליד הבמה,
אני יודע את הסיבה של השעון הזה, ואני אספר אותה רק אם בפוסט הזה יהיו לפחות 2 תגובות עד מחר!







2)  הפוסט השני פורסם ע"י פולו פיאלד:




שלום כוכבים ובמאים!
אני מקווה שכולכם נהנים במסיבת הוליווד! 
היו שמועות רבות על הטקס, שיתחיל מחר.

כאן אתה יכול לראות תצוגה מקדימה של הטקס:




אני ממש סקרן לגלות מי הם הזוכים! התעדכנו בבלוג כדי לדעת את התוצאות!
ועד אז.... יום שמח!

-Polo Field-



את התמונה בפוסט הזה אני לא אנתח כי בהצצה הזאת פשוט רואים שבחדר יש הרבה יותר שולחנות.







3) הפוסט השלישי פורסם גם הוא ע"י לאוסטיק005:


היי כוכבים!
כפי שאתם יודעים טקס הפרסים מתחיל מחר, ואתם בטח שואלים את עצמכם איך משיגים פרסים.
רשימת הזוכים היא סודית ביותר, אבל הנה 2 טיפים איך לזכות בפרסים:

1) להפוך להיות במאי/ כוכב!

2) להשתתף בטקס כאשר התאטרון יהיה פתוח!




אני יכול להגיד לך שיש טונות של פרסים וקטגוריות שונות!
זה יהיה פיצוץ של מופע!

בינתיים אל תשכח להכין את הנאום שלך! יכול להיות שתשתמש בו בקרוב.

דרך אגב הפרס לשחקן הטוב ביותר הוא....... זה עדיין סוד!
תראו מחר!



קדימה לניתוח התמונה!
בתמונה רואים את לאוסטיק005 עומד בבמה ומחזיק פסל מזהב,
אור הזרקורים מאיר על לאוסטיק005, ורואים 2 פוסטרים שבהם הוא מצויר מ- 2 הצדדים.
ועל הוילון כתוב:
והפרס הטוב ביותר על משחק הטוב ביותר מוענק ל: לאוסטיק005!


מה הדבר שהכי הייתם רוצים לזכות בו, שקשור לק"פ?
שתפו בתגובות!






3 תגובות:

  1. מגניב
    ועוד תגובה אחת ואתה תוכל להגיד מה הסיבה לשעון!
    קידמה קוראים, תגיבו לפחות תגובה אחת ונגלה מה עושה השעון

    השבמחק
  2. איע"ל+מכ"א מכירים, מעצבן?

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)