יום שבת, 23 בפברואר 2013

שלום לכולם!תנחשו מי חזר?!דוד!

היי לכולם וחג פורים שמח!
אני חזרתי לבלוג!
ועכשיו אחרי שחזרתי לבלוג אני רוצה לספר לכם משהו!
בקרוב מאוד שזה אומר יום ראשון!
יתחיל ספיישל פורים שיכלול גם דברים שלא קשורים
לפורים וגם דברים שכן קשורים, בינתיים ברשימה נמצא רק 
המפגש ההוליוודי של שר אבל בקרוב מאוד
היו בו עוד דברים למשל...
אני מתכנן ליום ראשון משהו מיוחד מאוד לבלוג לספיישל פורים
שהוא...אני לא מגלה!חכו ליום ראשון ותראו מה אני מתכנן חדש לבלוג!
אבל אני אתן רמז:
בזה משחקים אבל יכול להיות גם בדברים אמיתיים
קשור לקלאב פינגווין באיזושהי צורה
אבל בואו נראה אותכם מגלים בלי עזרה
את המתנה שאני מתכנן אתם תמצאו אותה
בלי לתכנן אבל יכול להיות גם קושי
כי במשחק ובבלוג קשה לחפש בלי רמז
שיוביל אותכם למטרה שבה תוכלו לקבל את המתנה

אז נראה אותכם מגלים!
אבל אתם לא תגלו בחיים!
תחכו ליום ראשון!
כי שם אחשוף איתכם את המשחקון!

דברים שעודכנו על ידי:
למאגר המפגשים לחצו כאן!
לתמונות מכל המפגשים לחצו כאן!
את הכניסה למאגר המפגשים תוכלו להיכנס מהסרגל שנמצא מתחת ללוגו
את הכניסה לתמונות מהמפגשים תוכלו למצוא אם תדפדפו למטה בבלוג ותראו פתאום בצד שמאל כזה סימלון:
תמונות ממאגר המפגשים של הבלוג
תלחצו עליו ותוכלו לראות את כל התמונות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)