יום רביעי, 6 בפברואר 2013

יום הולדת שמח - שר !



ברכות:

                                                          - ברכה מערן -

לשר מזל טוב מקווה שעברו עלייך שנים טובות ושיעברו שנים טובות יותר ושתחיי עד 120
ממני
ERAN098

                                                          - ברכה מרום -

מזל טוב ליום הולדתך, את כותבת מדהימה  ואדם נחמד מאוד
ואני בטוח שהמון אנשים אומרים לך את זה, אני מאחל לך הרבה אושר ושמחה
רום.

                                                      - ברכה מנועה\נוני -

לשר,יום הולדת שמח!
שתיחיי עד מאה ועשרים או יותר! D;
הרבה מזל טוב, מתנות ובלונים ושתמיד יהיה לך לב זהב!
ושיהיה לך את העוגה הכי טעימה שתוכלי לחשוב עליה! :)
והכי חשוב, שתישארי כמו שאת: חברה מדהימה, נדיבה, עוזרת, ונחמדה!
ממני, ובהרבה מזל טוב,
                                  נועה!

                                                   - ברכה מג'סי\ג'סי פינגווין -

לשרושקי :D, או שר הנחמדה והאהובה,
למרות שהכרנו לא מזמן היה לי נורא כיף להכיר אותך, חבל שאנחנו לא מכירות במציאות...
אני חושבת שאת החברה היחידה הנורמאלית שלי.. את גם בבלוג שלי..
אני ניהנת לקרוא את הפוסטים שלך בבלוגים שלך!
אוהבת <3 ג'סי פינגווין

                                                    ברכה מעילי\עילי פינגווין -

לשר,
את כזאת נחמדה.
אף פעם לא ראיתי אותך נכנסת לריב.
בצ'אט את חברה טובה
ואני מניח שגם באמת
ותמשיכי כך!
--
עילי

                                                     - ברכה מנועם גולדשטיין -

שר היקרה.
אולי את לא מכירה אותי אבל רק שתדעי שאני מעריצה גדולה של הבלוגים שאת כותבת בהם!
את כותבת מדהים ובזכותך אני יכולה כל יום לעשות דבר אחר בק"פ!
מזל טוב!
 erika9505 בק"פ
או נעם בעולם האמיתי (:


                                                            - ברכה מדניאל -

לשר היקרה
את ממש חברה טובה ושיהיה לך מזל טוב ושתחיי עד 1208 שנה!
מזל טוב ליום הולדתך ושתגשימי חלומות.

                                                              - ברכה מדוד -

לשר,
היה לי העונג להכירך, את ילדה מדהימה ומעוררת השראה, אני מקווה שניפגש בהמשך!
- דוד

                                                              - ברכה מעומר -

לשר היקרה, הרבה מזל טוב ויומולדת שמח!
מאחל לך המשך ימים מאושרים,
עומר.
                                                               - ברכה מאור -


מזל טוב! 
ושיהיה לך כיף בחיים, ושתהיי כמו שאת, נחמדה, מצחיקה, ואפילו חמודה! כל הטוב,
ממני אור 
                                                   גם אור עיצב ברכה אז הנה:


                                                              - ברכה מטל -


לשר מזל טוב עד 3456795425287487674827153246383573483567832758459999999999999999999999999999999279438563726548543295759435247495257 ויותר!
 את כיפית וכיף לשחק איתך :) מכל ה-♥ טל :)
                   
                                                           - ברכה ממני - לורה -


שר את ילדה נפלאה, אולי הגיע הזמן שאני אחשוף לחברייך כמה פרטים עלייך, שר את תלמידה מצטיינת בלימודים, את חברה נהדרת, כיף לי לנהל איתך את פינגווין בלוג, את תורמת לבלוג מזמנך ומהווה דוגמא כשרונית ויצירתית ל"קהילת הפינגווינים כולה" – קוראי הבלוג
והיום יש לך יומולדת, זה היום שלך, אז קדימה הגיע הזמן לחגוג ^_^
חברת הנפש שלך,
                             לורה.
                                             רציתי גם לעצב לך ברכה אז הנה:









3 תגובות:

  1. מזל טוב !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, האמת היה לי ב-31.1 אבל זה לא נורא! העיקר הכוונה.
      אני יודעת שהרבה פספסו את היום הולדת וגם מי שלא הספיק לכתוב לא נורא!
      אם אתם רוצים, ניתן עדיין להוסיף ברכות לפוסט רק כתבו את שמכם או שלחו לי אותו אם לא תרצו לחשוף את זהותכם ואני כבר אפרסם.
      בנוסף הפוסט הזה יישמר ב"אלבום הזכרונות" ויהיה גם מפגש.

      מחק
    2. כל מה שכתוב נכון, אני מעריצה שרופה שלך וקוראים לי נועה, אני בקרוב אפתח חשבון ג'ימייל, תוכלי לצרף אותי לבלוג

      זה יהיה פשוט חלום שהתגשם לנהל איתך את פינגווין בלוג וגם עם כל שאר הילדים כאן

      מחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)