יום שני, 22 באפריל 2013

סיפורו של איש X

אוף, כל הרמזים האלה, כל הסוכנים האלה!
ואני, אני לא מצליח שום דבר,
הם נהנים להם שם באיסוף הרמזים ואני יושב לי פה,
בביתי ורק מחכה להזדמנות הזאתי לבוא אליהם
ולגנוב להם את כל הרמזים!
הם אפילו לא יודעים את שמי!הם קוראים לי איש X!
ולי בכלל קוראים אקסביוס(אני לא אקס מבואס)!
טוב אז עכשיו אני צריך לחשוב על תכנית טובה, אממ....

באותו הרגע במפקדה....
כל הכבוד סוכנים!
מצאתם את הרמז החמישי!
חשבתי שיהיה חידה קשה אבל בסוף הצלחתם!
אני גאה בכם סוכנים!
עוד מעט מגיע פסח וכדי שאיש X לא יפריע לנו בחג
יש לי רעיון מצוין איך להעיף אותו מאיתנו!
אני אכתוב לו מכתב עם חידה לא נכונה,
הוא יילך בעקבות החידה הלא נכונה ואנחנו בעקבות הרמז השישי!
....
והנה סיימתי לכתוב את המכתב, אני שולח אותו לאיש X, להתראות סוכנים,
עד פסח!


כעבור יומיים....
מוחאאאאאאא, הסוכנים הטיפשים האלה והמנהל שלהם שכתב לי מכתב!
מוחאאאאאאאאאאאאא, אני לא מאמין איך הוא כותב לי מכתב בו כתוב חידה לרמז!
אני הולך לקחת מהם את הרמז הזה ולהגיע ראשון לפרס הזה שלהם,
אני כבר לא צריך תכנית, פשוט לעקוב לפי החידה שזה פחות חידה אלה יותר
דברים שצריך לעשות!


במפקדה.....
סוכנים, אתם עושים עבודה מופלאה, תראו, פסח הגיע וכבר אתם הצלחתם לגלות
את הרמז השישי שהוא צהוב!כל הכבוד סוכנים!
חחחחח, ואיש X עכשיו מנסה להשיג את הרמז השישי בעזרת המכתב ששלחתי לו!
חחחחחחחחח....


כעבור שבועיים.....
בום בום טרח, בום בום טרח, בום בום טרחחחחח.
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
ארררר, אני לא מאמימימימין!!!
אני אני אני אני האמנתי לPBS ולמכתב של דוד המנהל של המפקדה!
עכשיו בגלל האמנותי להם אני פשוט מפלצת!
עכשיו אני מדבר בגמגום גמגום גממממגום בגלל שאני סוג של רובוט!
האמת רק ראש רורורורובוט.
והכל בגלל המכתב שבגללו נפלתי מההר ושברתי את הראש וכל עצם בגוף!
עכשיו שמו לי גם גוף אחר, צבתות, ראש של רובוט ורגליים של פינגווין!
אני הולך לנקום בPBS!
ולנקום, בגדודודול!!!!!!!
..............................................................................................
וואו, כבר עבר חודש והPBS שותק, אני אפילו לא שמעתי על רמז חדש
שהם מחפשים!מעניין מה קרה איתם!חחחח, את מי זה מעניין!
אני, אקסביוס(ולא זה לא מצחיק שהשם הוא אקס מבואס)
אני צריך גם לסבול וגם לחכות שהם יוציאו רמז חדש?
טוב לא אכפת לי אני אעשה משהו קל יותר
בדיוק עכשיו כשהם שתקו יותר קל לי להתגנב למעבדה שלהם שנמצאת בפינגווין בלוג!
אחרי שאתגנב אליה אוכל להוציא רק רמז אחד כל יומיים!
אז הנה אני בא.


במפקדה חושבים על רעיון......
דוד, יש לך רעיון להביס את איש X??
לא אין לי רעיון סוכן 24, פשוט אין לי רעיון, רגע!
מה אם, אמממ...
אולי, אם הוא יתגנב למעבדה אז הוא יכול לקחת משם רק רמז כל יומיים
בגלל הקושי המסויים שלו!
אנחנו עוד יכולים לעצור אותו!
בואו איתי סוכנים, אנחנו הולכים לעצור את איש X!
סוכן 57:''אבל דוד, כשיצאת בחודש הזה לחפש את איש X, מצאת אותו?''
מנהל הPBS:''לא, לא הצלחתי למצוא אותו, שאלתי הרבה אנשים,
חיפשתי בכל מקום אפשרי, בכל מקום מסתור והוא לא נמצא בשום מקום!''
סוכן 57:''הבנתי, אז עכשיו אני חושב שהגיע הזמן לצאת לדרך!''
מנהל הPBS:''כן, בואו נלך סוכנים!''


כעבור שלושה ימים....
סוף סוף, אני כל כך מתרגש
אני הצלחתי, אני בכבודי ובעצמי!אקסביוס הגדול!
אולי לקחת כל רמז כל יומיים לא רעיון טוב אבל להשמיד את המפקדה זה כן רעיון טוב!
הפצצות מוכנות, הכפתור מוכן והדלק מוכן(בשביל שימון הראש).
אולי חלק מהרמזים יישרפו אבל יש לי סיכוי
השלט לא יכול להישרף כי הוא ממתכת חזקה, את הגזר והאותיות קל לקחת
והגלשן בטוח יישרף, את החלק האדום ואת המגירה יש סיכוי לקחת אבל זה קשה,
אבל אנסה לעשות מה שאני יכול, אוי לא...אני מבזבז פה זמן.
ו....
בווווווווםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הצילוווו!עזרו לי!!!
בבקשה!
אההההההההה!!!!
נשמעו צעקות מכל עבר!
דוד, זה אתה?
כן זה אני, בואו נוציא אותכם מפה!
סוכנים עזרו לי!


מוחאאאאאאאאא
מוחאאאאאאאאא
מוחאאאאאאאא
מוחאאאאאאאאאא
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


לללאאאאאאאא, המפקדה שלי נהרסה לגמרי!
כל הרמזים, המכתבים, והמסמכים שלי לPBS!
הם כולם נשרפו!
רגע, זה לא איש X שמה?
והטלוויזיה, כתוב עליה X בגדול על כל טלוויזיה!
וואו, איש X קצת מוזר!
טוב לא עכשיו לזה אני אכנס ואעצור אותו..
אממ, אני לא יכול להיכנס, יותר מידי עשן ואש!
אוף, אני מרגיש חסר אונים!


.....................................................................................................................................
בעתיד, כן כן, בעתיד!
אני מבטיח לכם סוכנים,
אני אשפץ את המפקדה!
אעשה אותה טובה יותר ומוצלחת יותר!
השיפוצים יחלו מידי לאחר השריפה כי אי אפשר לכבות אותה!
שלושה רמזים נחטפו ע''י איש X
שניים נשרפו
ורמז אחד נשבר
את הרמזים שנשרפו ונשברו אי אפשר להשיג מחדש
אפילו לא דומים!
אז אני מבטיח לכם סוכנים,
זה ייקרה, המפקדה תשוב לחיים ואנחנו ננקום באיש X!

.........
מוחאאאאא,
אנחנו עוד נראה דוד, אנחנו עוד נראה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)