יום שלישי, 30 באפריל 2013

מצאו חפץ נחוץ לשיפוץ מפקדת הPBS

שלום לכם סוכנים,
איך עובר לכם החופש של ל''ג בעומר?
יומיים של חופש פעם ראשונה בישראל בל''ג בעומר!
אבל זה לא נחוץ לנו עכשיו
אנחנו במשימה חשובה!
עלינו להחזיר את כלי הבנייה וחפצים נחוצים למפקדה כדי שהבנאים שלנו,
ימשיכו את העבודה והם גם הבטיחו שאם נמצא אותם כמה שיותר מהר,
הם יעבדו יותר מהר מהרגיל וייסמו כבר חצי מהמפקדה!
את כלי הבנייה הראשון-פטיש האוויר מצאתם מהר מאוד!
והוא כבר נמצא במפקדה!
הפעם עליכם למצוא לא כלי בנייה אלה חפץ נחוץ מאוד-מחברת תכניות!
מחברת התכניות נראית בצבע כחול והרבה מאוד דפים בהם תכניות שונות לעתיד הPBS!
בסיום החיפוש אחר פטיש האוויר, מחברת התכניות והארגזים,
אני אתן הצצה לדף אחד מתוך מחברת התכניות!
אם תספיקו עוד היום למצוא את המחברת ומחר את הארגזים,
המפקדה תהיה כבר מוכנה ביום חמישי!
הנה חידה למציאת חפץ נחוץ לבנייה-מחברת תכניות:
אני אולי לא כלי בנייה
אבל אני נחוץ למפקדה,
מצאו אותי בבלוג בין מספרים ואותיות שונות,
וכשתמצאו הביאו אותי לבנאים כדי לראות!
אז בהצלחה סוכנים!
צאו לדרך!

4 תגובות:

  1. שלום יותם,
    אתה צריך לחפש מחברת כחולה בפינגווין בלוג
    לפי הרמז ואני אעזור לך,
    תחשוב מה זה אותיות ומספרים נגיד בקלאב פינגווין
    מה זה מה שכתוב לך מספרים ואותיות מחוברות
    בהצלחה!
    וכדאי שתמצא מהר כי אם לא אז השיפוצים יתעקבו בהרבה יותר!

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)