יום שבת, 13 באפריל 2013

אזעקה! אזעקה! ה- PBS בסכנה!

שלום לכם סוכנים,
אין זמן לשאלות!
ברגע זה אני נמצא במפקה(דף הPBS)
ומה אני רואה?
שם למטה בקטן כתוב משהו שהרס אותי לגמרי!
הנה קישור---------פינגווין בלוג : PBS
זה ממש באותיות קטנות!
אתם זוכרים את הפוסט שכתבתי לפני כמה ימים?
שאני כבר שנייה ומוצא את איש X?
אז ככה
אתם תעזרו לי לעצור אותו בלגנוב רמזים!
אם הוא במפקדה הוא יכול לקחת רמז או אפילו את כולם!
אז סוכנים, מטרתכם היא לשמור על הרמזים!
מגירה ירוקה, גזר כתום, אותיות כחולות, גלשן, אור אדום ושלט צהוב.
והרמז בונוס שהוא ענן.
עליכם להגן על כל הרמזים מפני איש X!
והנה התכנית:
לפי חישובים הוא אמור לקחת כל רמז בכל יומיים בגלל קושי מסוים שלו.
אז יש לנו יומיים להגן על כל רמז!
אבל זה בתנאי שתצליחו, אם לא תצליחו להגן הרמז פשוט יילקח!
או שהוא יהיה חכם יותר ופשוט יהרוס את כל המעבדה ואז ייקח את כל הרמזים
או---שיפוצץ אותם ביחד עם המעבדה!
אז איך אתם שומרים?
עלכים למצוא בקלאב פינגווין או בפינגווין בלוג רמזים חדשים כלומר
תמצאו אותו רמז פשוט במשהו אחר!
אם לא תצליחו למצוא כזה הרמז יילקח על ידי איש X והנה הסדר:
שני-מגירה ירוקה
רביעי-גזר כתום
שישי-אותיות כחולות
ראשון-גלשן
שלישי-אור אדום
חמישי-שלט צהוב
שבת-ענן
אז קדימה סוכנים, תתחילו לחפש בקלאב פינגווין ופינגווין בלוג רמזים דומים באותו הצבע!
וככה תשמרו אותו לעצמכם
כאשר איש X יתגלה וייתפס למחקר אתם תכתבו את כל הרמזים בתגובות!
מי שמוצא רמז דומה שיכתוב בתגובות מצאתי!
אז סוכנים, צאו לדרך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)