יום שני, 29 באפריל 2013

כל המידע על האפליקציה החדשה שתגיע בקרוב- אפליקציית "הפינגווין שלי"!



היי לכולם!
לפני כמה חודשים ספייק הייק פרסם ציוץ בטוויטר:














בציוץ יש תמונה שבה רואים שברשימת החברים זה מראה שספייק הייק במקום שנקרא "הפינגווין שלי"

עם הציוץ הזה הוא כתב: מה זה "הפינגווין שלי"?
ומלא פינגווינים ניסו לנחש.
ומאז לא שמעו כלום על הדבר הזה "הפינגווין שלי"




אבל.. לספייק הייק יש מנהג שבכל פעם שהוא משנה את הלבוש שלו הוא מפרסם בטוויטר ציוץ על כך.
אבל חודש אחרי זה ספייק הייק התחיל לפרסם מלא כרטיסי שחקן מאוד מוזרים.





מה שמוזר הוא שבכרטיסים האלו סמל הממבר בצד יותר ובכרטיסיה עצמה יש שינויים.



זוכרים את "קלאב פינגווין יגיע לפסגות"?

שם פורסמה ההצצה הבאה:





שם נאמר לראשונה האפליקציה שתצא בקרוב-
"אפליקציית הפינגווין שלי" (אני לא מפרט על התמונה כי בקרוב תדעו עליה עוד פרטים)




כמה ימים לאחר מכן ספייק הייק פרסם בטוויטר שלו את הציוץ הבא:

























אז כבר כולם ידעו מה זה בגלל קלאב פינגווין יגיע לפסגות אז בתגובות נכתב הרבה על האפליקציה.




ולפני כמה ימים ספייק פרסם פוסט לגבי האפליקציה, הנה תרגום שלו:

בפוסט מצורפת תמונה תרגמתי אותה להנאתכם)

שלום פינגווינים!
יש סוד קטן שאני כבר שנה מחכה לספר לכם אותו אבל אסור לי.... והיום סוף סוף קיבלתי אישור לספר לכם עליו!

חלק מכם בטח ראו הצצה שפרסמתי שבה ראו שברשימת החברים היה כתוב שאני נמצא במקום שנקרא "הפינגווין שלי" וחלק מכם ניחשו שזאת תהיה אפליקציה חדשה לאייפד, ואני רוצה לבשר להם שהם צדקו!

אני שמח לבשר לכם שבקרוב האפליקציה החדשה שלנו לאייפד יוצאת לדרך!




























הגרסה הראשונה של "הפינגווין שלי" תאפשר לך לשחק בחלק מהמשחקים האהובים באי, לקנות דברים מהקטלוג ולשנות את התלבושת של הפינגווין שלך.

האפליקציה תהיה לגמרי קשורה לקלאב פינגווין עצמו ולכן כל המטבעות, הבגדים, הפריטים וכל הדברים שתשיגו ישר יתווספו לפינגווין שלכם במשחק עצמו.


וזאת רק ההתחלה...
 אנחנו נעדכן בבלוג על האפליקציה באופן קבוע, למשך כל השנה!


להתראות,
ספייק הייק.




הפוסט הזה נתן לנו דיי הרבה מידע...
כשספייק הייק סיים את הפוסט הזה הוא פרסם בטוויטר שלו עוד 3 ציוצים ממש חשובים בנוגע לאפליקציה, תרגמתי לכם אותם:





כמה ימים לאחר מכן, ספייק הייק פרסם את 3 ההצצות הבאות:

1)  ספייק הייק מחובר ברשימת החברים וכתוב שהוא נמצא באפליקציה. 












2) מסך שאומר שחטפת מספייק הייק כדור שלג באפליקציה והוא שואל אותך האם אתה רוצה לזרוק עליו בחזרה.





























3) איך אתה נראה כשזרקו עליך כדור שלג:
























ואם תשימו לב רואים שספייק הייק לבוש בנעליים עם נוצות ובמשהו שנראה כמו כנפיים... מוזר לא?







בנוסף אחת מין האמהות שהיתה ב"קלאב פינגווין יגיע לפסגות"

פרסמה באתר שלה את התמונה הבאה-












היא צילמה פה שלט שהיה שם.
אבל בשלט יש תמונה של אייפון שרואים עליו אפליקציה עם פינגווינים, אבל לפי מה שספייק אמר "הפינגווין שלי" זאת אפליקציה לאייפד בלבד!
אולי תהיה גרסה לאייפון ולאייפוד?
אין לדעת, נחכה ונראה!




עדכון: לא מזמן ספייק הייק פרסם את ההצצה הבאה:
















מראים בה את כרטיס השחקן שלך באפליקציה ואת התפריט של הפריטים.



ולפני סיום רציתי להגיד כמה דברים:
פוסט זה מתעדכן, ובכל פעם שאעדכן אותו אני אעלה אותו למעלה!

הרבה שאלו לגבי הסושי שיש ליד ספייק בהצצות,
אז רציתי לספר לכם מה התפקיד של הסושי הזה-
הסושי זה האוכל של הפינגווין באפליקציה אתה תצטרך להאכיל אותו בדיוק כמו שאתה מאכיל את הפאפלים!



האם אתם מחכים בקוצר רוח לאפליקציה כמוני?
שתפו בתגובות!

2 תגובות:

  1. יש!!!!!!!!
    יכול להיות זה יהיה גם באייפון!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. האם יהיה גם לאנדרואיד?

      מחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)