יום שלישי, 23 באפריל 2013

מפגש בולים ! חשוב מאוד ! חלק 2 !

היי,
בטח הרבה מכם רוצים להשיג בולים קבוציתיים כגון:
-להקים קבוצה של כדורגל עם אותם בגדים באצטדיון
-לרקוד עם 25 פינגווינים במועדון
-לפגוש 10 נינג'ות עם חגורה שחורה במחבוא הנינג'ות
-לחפור עם 30 פינגווינים 
-שהרבה פינגווינים יבואו אליך לבית
וכו'!
היום שנקבע כיום המפגש הוא יום חמישי! [ע"פ תוצאות הסקר]
עכשיו אנחנו מעוניינים לדעת באיזה חלק מן היום אתם הכי פנויים:
צהריים [בין 3 - 4 וחצי] 
ערב [בין 6 וחצי - 8 וחצי] 

לאחר שנקבע מה הכי פנוי, נקבע שעה מסויימת למפגש.

אנו מעוניינים לדעת את התשובות לשאלות הבאות בגלל שאנחנו רוצים לארגן מפגש בולים גדול מאוד!
ניתן לציין שזה יהיה מפגש לכל קהילת הפינגווינים!
תגיבו מאנונימי, משמות, ממשתמשי גוגל וכו'!
ותעבירו לכמה יותר ילדים שאתם מכירים שמשחקים בק"פ את ההודעה הזאת!

~שר

15 תגובות:

  1. אממממ אין לי רעיון, כל זמן שמקובל עלייך מקובל עליי...
    את כבר מכירה את הלו"ז שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי מאוחר, לתרגם עיתון זה קשה!

      מחק
    2. היי רום, בינתיים רוב המצביעים הצביעו לצהריים, הסיבה היחידה שאתה לךא יכול זה בגלל העיתון? אם כן זה לא נורא, המפגש חשוב הרבה יותר ואתה תוכל להשלים את העיתון ואני אעזור לך.

      מחק
  2. לא יודעת זה תלוי בשיעורים ומבחנים

    השבמחק
  3. למה צהרים בצהרים כולם עושים שיעורי בית זה קשה עדיף בערב שכולם פנויים

    השבמחק
  4. אפשר לעשות שיעורי בית גם בערב
    כמוני
    והאמת אפשר לעשות את שיעורי הבית שיש רק למחר ולא לעוד יומיים
    כמוני
    בצהריים זה תלוי כי לא כתוב פה תאריך רק יום
    אז אני לא יכול לדעת אם אני פנוי באותו יום ובערב יום חמישי יש לי טניס
    אז בצהריים אבל תלוי איזה תאריך

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)