יום חמישי, 18 באפריל 2013

הPBS, הושמד ע''י איש X!

סוכנים זו הודעה חשובה!
מה שציפיתי שיקרה קרה!
איש X הצליח במקום לחטוף כל רמז כל יומיים,
הוא פשוט עדיין לוקח אותם אבל הוא שרף את המפקדה!
ורק הוא בגלל הרכב גופו יכול להיכנס ללהבות ולא להישרף!
בינתיים נגנבו רק שני רמזים אבל אני בטוח שהוא יגנוב עוד!
למפקדה-------לחצו כאן למעבר לדף הPBS!
סוכנים, אני כאילו הפסדתי, הכל היה תלוי עליי!
אני הייתי צריך למצוא את איש X בזמן אבל לא הצליח לי,
הוא היה יותר מידי חשאי, המכתבים והמסמכים כולם, נשרפו עד היסוד!
אבל גיליתי את שמו, שמו הוא:
אקסביוס

ועכשיו לסיפור מיהו איש X:
זוכרים את המכתב?
הנה הוא...אהה אופס, שכחתי שהוא נשרף,
טוב לא משנה,
אז המכתב שכתבתי לאיש X בפסח כדי לא יפריע למציאת הרמזים
היה כתוב שם רמז לא אמיתי שהוא צריך לעלות על ההר
ואז ליפול עם הראש על הקרקע משם,
אז מה שקרה שהוא האמין ועשה זאת, ואיך אני יודע?
בגלל שראיתי אותו בדיוק כשהוא פוצץ את המפקדה!
הוא היה מוזר! 
אבל, אני לא אגיד לכם את התיאור שלו כי את התיאור שלו
אתם תראו אחרי שאצלם אותו בחשאי!
בקרוב אני אעלה תמונה שלו ותראו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)