יום שני, 1 באפריל 2013

מי יחליף את Businesmoose!

שלום לכולם,
כאן לורה!
יש לי סקופ מהשטח!

עשיתי בדיקה והתשובה היא:
מדגם תוצאות מי יחליף את  Businesmoose:

ninja 112  Tour Guide 70    Smulley 30     Robo Bird 75‬

קרדיט ענק למיסטרקול על המידע..

ובנוסף, הוא גם כתב פוסט, הנה התרגום של רום:

הפוסט שבסינסמוס כתב:

שלום פינגווינים,

אני ממש לא מאמין שאחרי שנים של בקשות פאפלי הקשת כבר כמעט כאן!

אני רוצה שאני הראשון שיספר לך את הבשורה הזאת:
אני עוזב את צוות ק"פ, למען הרפתקאות חדשות!
אני אעזוב את ק"פ בשבוע הראשון של אפריל.
ועד אז יהיה יום שני של מוס כדי להגיד לי ביי- ביי!

אני עובד בק"פ מאז 2007, ואני הכי אוהב את הדברים החדשים שקורים!
ותזכרו הכל שם הוא בזכותכם!

כפי שאתם בטח חושבים לעצמכם יש הרבה שרוצים לתפוס את המקום שלי בבלוג ,
אז אני ופולו החלטנו לתת לכם 4 מועמדים שאתם תבחרו מי מהם יהיה!

המועמדים שלנו הם:

1) מדריכת הטיולים-



2) נינג'ה-




3) סמוולי-





4) רובוציפור-




כתבו בתגובות את מי אתם בוחרים!
- בסינסמוס-


אני לא כל כך מרוצה שהחליטו להחליף אותו כלומר שהוא התפטר, לדעתי ק"פ עושים טעות, הוא הוא כבר הרוויח ביושר הרבה ובין היכי הרבה מעריצים.... אולי הם צריכים להכריח אותו להישאר :)
לפי דעתי היו צריכים להוסיף את המנהלים האלו בנוסף אליו ולא להחליפו...

דרך אגב אם לא שמתם לב, הנה עדכון קצר בנוגע לכך שאני ושר רואות את עצמנו עם אופציות של כותבים בלבד בבלוג, לצערנו..

אני ולורה בדקנו מה קורה, וראינו שלפני כמה חודשים 2 אנשים התלוננו על בעיה בבלוגר כמו שלנו.
אם תשימו לב מאז שאנחנו לא על מנהלות התגובות מפורסמות בלי אישור כלומר- אין אפילו מנהל 1 [כנראה]
לורה פנתה אל בלוגר ומחר אנחנו נקבל תשובה.
אני מקווה מאוד שזה באג ולא פורץ!
כמובן שאם זה היה פורץ כנראה הוא היה מוציא את כולם!

אני מקווה שהבלוג יחזור לפעול כרגיל, וגם לבינתיים תתנהגו כרגיל.

2 תגובות:

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)