יום שבת, 20 באפריל 2013

שאלות ותשובות לגבי מסיבת השתלטות גיבורי העל של מארוול!

היי לכולם!
היום מדריכת הטיולים פרסמה את הפוסט הראשון שלה איי פעם!
תרגמתי לכם אותו:

שלום לכולם,
כאן מדריכת הטיולים עם הפוסט הראשון שלי בבלוג איי פעם!
אולי אתם לא מכירים אותי אבל שתדעו שאני נמצאת הרבה זמן לצד פולו, ספייק ושאר הקבוצה.
אני תמיד עסוק בקריאת התגובות שלך, ובעשיית סיורים באי.


ובעבודה שלי אני מקבלת הרבה שאלות ממלא פינגווינים ואני רוצה לענות על כמה שאני יכולה!












היום אני אענה על שאלות לגבי מסיבת השתלטות גיבורי העל של מארוול:


1) האם התלבושות של הגיבורים של מארוול משנה שעברה יחזרו?
תשובה: כמובן! תהיה לך הזדמנות נוספת לרכוש את התלבושות של הגיבורים והנבלים של מארוול האהובים עליך משנה שעברה!
אני לא יכולה לחכות כדי לראות שוב את ההאלק משתגע, את לוקי ואת האלמנה השחורה!
וכמובן שיהיו תלבושות חדשות של גיבורים ונבלים אחרים של מארוול!



2) אילו פעילויות/משימות יהיו במסיבה?
תשובה: הדק את הסנפירים שלך, כי השנה יצאו 2 משחקים חדשים,
שזמינים רק בזמן המסיבה!
אחד לגיבורים ואחד לנבלים, אז תבחר את הצד שלך!



3) איזה מפורסם יבקר במסיבה? 
תשובה: בדיוק כמו בשנה שעברה, אנט ארקטיק תסתובב באי כדי לסקר את המאבק בין הטוב לרע! בזמן המסיבה יפורסמו בבלוג שעות למציאתה!



4) מה לא ממברים יכולים לעשות במסיבה?
תשובה: לא ממברים יכולים להצטרף ל- "משטרת הפינגווינים" ולהגן על האי!
או להפוך לגנבים מרושעים!
והם יכולים גם לשחק ב- 2 המשחקים החדשים!



אני מקווה שעניתי לכם על השאלות!
מה אתם הכי אוהבים מכל הדברים שאתם יודעים שיהיו במסיבה?
שתפו בתגובות!

- מדריכת הטיולים-


ותזכרו את הסיסמא: גיבורים חדשים, נבלים חדשים, קרב חדש!



ניתוח התמונה:


התמונה רואים את מדריכת הטיולים נמצאת במקום שמזכיר מאוד את הערי בגלל הצורה שבה הבניינים עומדים.



3 דברים מעניינים שיש בתמונה:


יש הרבה גבישים על המדרכה כמו בל חדר אחר:













מדריכת הטיולים עושה את הסמיילי/ריגשון של הפיצוץ,
עכשיו אנו יודעים מהם 3 הסמיילים/ריגשונים החדשים במסיבה!













מדריכת הטיולים לובשת כפפות כתומות שנראות כמו הכפפות הצהובות (ברק) כחולות (קרח) וסגולות (אולטרה סגול) שהיו שנה שעברה, מעניין מה הכוח של הכפפות האלו!











מכל הדברים הפוסט הזה למה אתם הכי מחכים?
שתפו בתגובות!

תגובה 1:

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)