יום רביעי, 17 באפריל 2013

מבזקים מהאי - פרק 1

שלום לכולכם.... אנו במבזק החדשות הראשון שלנו!
בתוכנית הזאת יהיו לנו שלושה מבזקי חדשות לוהטים מהשטח!

המבזק הראשון שלנו
מפקדת! ה- PBS נהרסה!
טוב ממה שאני יכולה לראות היא נהרסה לגמרי!, איש X ממש לא מרחם על הסוכנים ועל דוד!
כל הרמזים נגנבים ונעלמים בזה אחר זה. זאת באמת תעלומה. איך הוא הצליח? האם מישהו הדליף לו מידע! בכל מקרה דוד ראה אותו והוא גם מי שמבין את המצב הכי טוב מבין כל הסוכנים!, ולכן אני מעבירה את השידור אליו!


אז תודה לך לורה,
כן, אז המפקדה נהרסה בגלל איש X
שכמובן מאוד רצה לנקום איך שאני מבין זאת,
בטח גם אתם ראיתם את המפקדה וראיתם שעל כל טלוויזיה
כתוב את האות X גדולה!
אני ראיתי אותו במו עיני כשהלכתי לחלץ שני סוכנים טובים מהמפקדה!
את שאר הסיפור תוכלו לראות בסיפור החדש שבקרוב ייצא לבלוג:
''סיפורו של איש X''
בסיפור תוכלו לקרוא מה בעצם עבר על איש X וגם מה גרם לו לפוצץ את המפקדה.
תוכלו לקרוא בסיפור החדש גם עליי קצת וגם עליכם, סוכנים.
תוכלו לראות את הרגשות שלנו וגם לקרוא על מה שקרה עם שני הסוכנים שהצלתי מהאש!
אז זהו, זה מה שיש לי לספר וגם עוד דבר אחרון
תמונת איש X תצא ממש בקרוב עם צאת הסיפור החדש!
וזהו, לורה, השידור מועבר חזרה אלייך!


תודה גם לך דוד. מכאן נמשיך למבזק השני.


המבזק השני שלנו
סאלי ומוגי מגיעים לביקור קצר!
סביר להניח שראיתם או ששמעתם כבר על המפגש של סאלי ומוגי!
הם יגיעו לביקור קצר בצ'אט בבלוג, ובקלאב פינגווין, הם יחלקו מזכרת מהמפגש, שתופרסם כאן אצלנו בבלוג, חתימות! שניתן להדפיס כמובן!, החתימות יפורסמו לפי השמות של מי שהשתתף במפגש. לפי מה שהם מסרו לי, לקראת סוף המפגש או בתחילתו הם יאספו שמות מכל המשתתפים במפגש, שיירצו שיחתמו להם, זה יכול להיות, כינוי, שם פרטי, שם הפינגווין או כל שם אחר שתרצו!, לא נותר הרבה זמן למפגש!, והבנתי גם מהם שהעונה השנייה אמורה לצאת ממש בקרוב!
עם הרפתקאות חדשות, דמויות חדשות, וסאלי ומוגי שלא מפסיקים לאכזב!
אז תודה רבה!

ומכאן הפסקת פרסומות קצרה, מיד חוזרים, עם המבזק השלישי!



המבזק השלישי שלנו
השקת חנות אופנה חדשה!
אני ככתבת הגעתי לקניון להשקה של חנות אופנה חדשה. כשהגעתי גם קייל ומיילי היו שם. נראו בבגדים קצת, איך לומר, מוזרים, "לא שגרתיים", כמובן שזה במילים עדינות!ג ם קלאטזי כמובן היה שם. הוא לא הפסיק ללכת לשירותים, כנראה שהוא שתה הרבה קפה, וכשאני אומרת הרבה אני מתכוונת להמ- ון!. מי עוד היה שם? מובן סאלי והפאפל מתכוננים למפגש המעריצים שלהם, בנוסף גיליתי שני דברים בקשר אליהם: במפגש הם יילבשו בגדים מחנות האופנה הזאת, הדבר הוא גם לא כל כך שגרתי... ידעתם שמוגי הוא סטנדאפיסט מצוין? חחחח, מי אמר שפאפלים לא יעילים. הם מסוגלים להרוד את קלאטזי, כל אחד יכול... רק מבטיחים לא קפה מובילים אותו לחדר ונועלים.. טוב כשאמית מוצלח התכוונתי שהוא גרוע...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)