יום רביעי, 24 באפריל 2013

הצצה לעונה השנייה של סאלי והפאפל!

טוב הפרק הראשון בעונה השנייה כבר פורסם, לאחר הסקר שערכנו, חלק מהמגיבים שלחו למייל הבלוג את תגובתם!
יצא שההצצה היא החירה המועדפת!, אז שר ולורה כאן בשביל לתת הצצה לפרקים המותחים ביותר!
טוב כן שתי הצצות - הצצה בכתב והצצה בתמונה. תנסו לקשר אולי יצא משהו :) הנה  -

הצצה בכתב:


5 החברות הופכות למגובשות במשך שבוע, במשימות, בשינה, במתיחות על הבנים, בצחוקים, בעצות ובכל דבר שבנות מדברות עליו.
ביום שבת על הבוקר הן משחקות משחק שבו כל אחת מספרת בת כמה היא, מתי יש לה יומולדת, מה התחביבים שלה ועוד


הבנות: אז מה? הריח של השרוף בחוץ? עושים על האש...
סאלי: לא!
הבנות: אז מה?
סאלי: משהו לא מרגיש לי נכון והגיוני במה שקרה אתמול עם קסילופון!
הבנות: מה? את חושבת שהוא דובר אמת? 
סאלי: אני לא כל כך יודעת....
הבנות: אז כדאי שנבדוק את זה...
סאלי: נכון! 


הבנות: וואו! זה פשוט מושלם! את חייבת לקנות אותה!
סאלי: אוקיי 
*סאלי קנתה את החצאית*
מולי: אני רעבה.... 
מאיה: גם אני....
מיילי: אולי נלך למסעדה.....?
סאלי: אוקיי אבל איזה?
מולי: מה אתה רוצות? 
מאיה: בואו למקדונלדס.


קייל: פנג'!, תוציא אליי את מולי, אני צריך להחליף איתה כמה משפטים.
פנג': כן, קייל!
*מוציא את מולי*
מולי ממלמלת: מה עכשיו הם רוצים ממני...
קייל: שמעתי את זה!
מולי: טוב.. אתה פשוט רע! מתי תבין שאלו לא אנחנו!?
קייל: אני רוצה להיפרד ממך בכבוד.
מולי: ביי ביי, תחזיר אותי כבר לתא!
קייל: ההצגה לא מסתיימת אצלך הא?
הבנות ברקע: מולי, תנסי להסביר לו, אל תתני לכעס לשלוט בך!
מולי: קייל.... בבקשה תבין שאלו לא אנחנו. יש לי רעיון, תעביר אותנו במכונת האמת! זה אתה אתה הרע! ידעתי!

הצצה בתמונה:





- מקוות שנהינתם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)