יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

פינת האופנה של Daffodaily5! מהדורת ה3/12

היי לכולם!
עובדת אחת בק"פ שקוראים לה Daffodaily5 עושה כל חצי חודש בערך מהדורת אופנה בבלוג מה חדש!

הנה המהדורה שלה שהיא פרסמה אתמול ב3/12 בתרגום לעברית:
* כל מה שכתוב בכתום זה דברים שDaffodaily5 כתבה!

היי!

מהיום בכל מהדורה אני אפרסם ארבעה כוכבי אופנה בכל שבוע!, אני רואה המון פינגווינים לבושים ממש מדהים וזה קשה לבחור אחד!


ראשית יש לנו את Lorenaa30 שבלטה ממש יפה אם הסגול האולטימטיבי שלה!,
אני ממש אוהבת שהתלבושת שלה מתואמת לאותו צבע, זה לוק מדהים!



הבא בתור, הוא Dino651 ממש הדהים אותי התלבושת של סוכן פיראט סופר סודי שלו, זה יבריח דובי קוטב לבנים שמציקים, אני בטוחה!




הבחנתי גם בתלבושת הצבעונית והמדהימה של Suzika, אני אוהבת לראות איך השיער הכחול שלה תואם את תלבושת לוכדי הרוחות המגניבה שלה!, זה כ"כ אִין!




כפי שאתם יודעים, אני אוהבת גם תלבושות אקראיות , במיוחד כאלה כמו תלבושת הפרה עם העניבה והגיטרה של Mario6415, זה מצחיק!





אני אשמח לדעת מה אתם חושבים על תלבושות אלו בתגובות!
 (לחצו כאן כדי להגיב)- דפדפו למטה עד הסוף!


נ.ב- אל תשכחו לספר לי אם לכם או לחברים שלכם יש סגנון לבוש טוב!

Daffodaily5!!!


תודה רום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)