יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

ברכה מאת: ג'סי פינגווין

היי לכולם,
אתמול קיבלתי מייל מילדה בשם ג'סיקה שהיא חדשה בענייני הבלוגים של קלאב פינגווין,
בעצם היא שלחה לי ולכל חברי הבלוג ברכה והיא ביקשה שאפרסם אותה כאן!

הנה המייל שהיא כתבה לי:

"היי לורה  אני ממש אוהבת את הבלוג ואת הפוסטים והעיצובים של כולם!
 אני נרשמתי אל הבלוג , את הברכה אחותי שהיא גדולה יותר ממני עיצבה..
 היא לא מכירה את קלאב פינגווין אבל אני מכירה אתר של תמונות והיא חיברה תמונות עם טקסט שאני נתתי לה,
 בתוכנה במחשב"

(בהתחלה חשבתי שחברה שלה עיצבה..)

אז עכשיו אני כותבת לה בבלוג, ג'סיקה או ג'סי פינגוין נשמח להציג את הברכה שלך כאן,
במיוחד שאין בה מסרים שליליים!, ולא דברים אחרים!





אני אישית נורא אהבתי את העיצוב! ואתם? כיתבו לנו בתגובות!
אם גם לכם יש הצעה לתיקון או ברכה או משהו אחר ואתם רוצים לשתף אותנו בו נשמח אם תשלחנו לאחד מחברי הבלוג למייל :)!

תגובה 1:

  1. לורה שלחת לי לאימל ואני חושב שהיא יפה מאוד!

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)