יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

תמונות ממפגש חג החגים!

היה ממש ממש כיף!
ואחראי המפגש פשוט תכנן את המפגש מ-ע-ו-ל-ה!
אז רום, תודה, היה מאוד כיף וכולם אומרים שזה היה תכנון נהדר!

בהתחלה, הלכנו לחנות עוגיות והפכנו למכוניות, מה עשינו עם זה?
הלכנו לחנות הבגדים והתחרנו במירוץ מכונית :)
השופט:
רום 
מקום ראשון:
שר!
מקום שני:
אור!
מקום שלישי:
נועה!
מקום רביעי:
יונתן!
הנה הסרטון:
לאחר מכן, הפכנו לפאפל אייל, מה עשינו עם זה?
הלכנו ליער, הסתובבנו במתקנים, עשינו מירוץ והתגלשנו במגלשה.
מקום ראשון:
אור!
מקום שני:
רום!
מקום שלישי:
שר!
מקום רביעי:
נועה!
מקום חמישי:
יונתן!
הנה הסרטון:

לאחר מכן, הפכנו לאנשי קרח, ועשינו מסיבה בבית שלי,
הנה הסרטון:
הנה כולנו קפואים:
אחר כך , הלכנו לנמל וראינו האקרית ! 
הנה תמונה שלה:
מזהים משהו מיוחד?
הלכנו להר, ושיחקנו בתחרות סקי:
אח"כ עשינו תחרות [הנפילות שלי היו בימוי מראש, כדי שזה יהיה מצחיק]
הנה הסרטון:
הנה הנפילה הפחות מצחיקה, מראה לא נעים:

הנה תמונה שלי נופלת ממש ממש ממש ממש ממש מצחיקה:
חחח תראו את הפרצוץ של הפינגווין:
0_0 , O_O , ._. , T_T 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כמובן שבאנו למסיבה גם בבית של רום, [רום יוסיף את התמונות לפוסט]

~שר

3 תגובות:

  1. הילדה הזאת לא האקרית.
    בעזרת תוכנת פשוטה + קודים מתאימים שמקלידים בה אפשר להשיג את הפריטים!
    אני יודע איך משתמשים בה אבל זה מוציא את כל הכיף מהק"פ ולכן אני לא משתמש גם לא לחברים ואפשר לעשות גם ממבר ודברים שעוד לא יצאו כמו הצבע הארקטי!!!

    השבמחק
  2. היא התכוונה שאין לה כוכב או ממבר בסימן למעלה^

    השבמחק
  3. אפשר להשיג את זה בקודים, לא??
    אבל לא נראה לי בתוכנה...

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)