יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

מאגר המפגשים של הבלוג במפגש הבולים

שלום לכולם!
כפי שאתם כמובן יודעים
מחר(יום שני 31.12) ייערך
בשעה 00:00 השנה החדשה
שאותה אני חוגג ואל תתבלבלו עם הקריסמס
או סילבסטר כי זה השנה החדשה הלועזית
2013!
אז לכבוד השנה החדשה אני מתכוון לעשות שוב
את המפגש עם הבולים של חג המולד לכאלו
שאין להם את הבול ולכאלה שיש להם את הבול
למי שאין אז שיבוא להשיג ומי שאין לו
שיבוא לעזור לנו להשיג אותו.
אנו נשיג את הבול של לבישת עצי חג מולד
והבול שצריך לחייך עם עוד 10 פינגווינים
אנחנו גם נצטלם לתמונה ואז התמונה תופיע בבלוג

הפרטים:
יום שני 31.12
שעה:16:30
שרת:arctic
אני מחכה לכולם באי הקטן
אני אהיה לבוש בבגדי סנטה קלאוס
ושמי הוא greenpin4264
הבול של העצים הוא למנויים
אז כל מי שמנוי לבוא בעץ חג המולד

13 תגובות:

  1. הבול לא רק למנויים.

    השבמחק
  2. נכון אבל התכוונתי שהתלבושת
    הרי רק מנויים יכולים לקנות

    השבמחק
    תשובות
    1. ניתן להשיג אותה דרך קודים.

      מחק
    2. לכן הבול והתלבושת הם לא רק למנויים.

      מחק
    3. כן הוא צודק הבול והתחפושת הם לא רק לממברים תתקן דויד!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  3. אני בא!, מתחיל עוד מעט!\

    השבמחק
  4. טיול פפאפלים זה רונן פירסמתי הרבה תגובות כי לא ידעתי איפה לפרסם

    השבמחק
  5. כל הכבוד את זכית
    אתה תצטלם איתי בנפרד
    בטיול שבמפגש והתמונה תעלה לבלוג

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הפרס?
      בבלוגים ישראליים אחרים מגרילים ממברים, ופה זה כזה...קצת מאכזב :/
      תוכלו אולי לעשות הגרלה של פרסמים כמו ממברים?

      מחק
  6. אבל אי אפשר להגריל ממברים
    או שאתה רוצה שאני אקנה בעשרים
    שקל מנוי למישהו

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר להגריל כרטיסי ממברים, קודים של ממברים שאפשר לקנות באינרנט, בתוכננו במיוחד כדי לשמש בתור מתנות שתוכל להביא למישהו אחר, ככה עושים בכל מקום!

      מחק
  7. אבל למה אני צריך לקנות?
    אם זה היה בחינם הייתי עושה

    השבמחק
  8. אם זה היה בחינם זה לא היה שווה את זה.
    אני לא מתכוון עכשיו, כי זו סתם תחרות, אני מתכוון שאולי בעתיד תעשה הגרלות בשבילינו, כמו אתרים אחרים עושים :)

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)