יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

החלק השני בתחרות - חלק ג' מתחיל!

היוש לכולם,
אולי אתם מעודכנים ואולי לא אבל כבר עברנו את החלקים א' ו- ב' בשלב השני של התחרות!
הזוכים היו:

בשלב הראשון - דניאל שניצח את אלו

בשלב השני - אור שניצח את דוד

שתי ההצבעות היו נורא צמודות!
אבל אנחנו צריכים להמשיך גם להצבעה השלישית!!

והמתמודדים בצצבעה השלישית מתוך ארבע ההצבעות יהיו: טל ויותם

טל - קודם כל לפני הכל ואני מדגישה היא ילדה כיפית,זורמת,נחמדה,טובה ואי אפשר מה עוד לא להגיד עליה :D
היא מעין סופרת צעירה ואפילו פתחה בלוג שכולו סיפורים בהמשכים :), בצידי בלוג תוכלו להיכנס אליו ברשית הבלוג המומלצים, למתעניינים שמו הוא: story in the club
אני בטוחה שהיא תהיה שמחה אם תבחרו בה!, שכחתי גם שהיא אחות של עומר והיא קצת עקנית שלפעמים זה יכול לעצבן XD

האם תבחרו בה?

אם כן כתבו בתגובות אני בוחר\ת בטל


יותם - בעל ידע נרחב על הקלאב פינגווין, כמובן שהוא גם תקופה בקלאב אך לא וותיק עד מאוד!
הוא יכול לעזור תמיד ואולי אתם שמים לב שלפעמים הוא נותן הערות בתגובות לתיקון ולטובה!

האם תבחרו בו?

אם כן כתבו בתגובות אני בוחר\ת ביותם


תגובות מאנונימיים לא יתקבלו,
תגובות פוגעות ומעליבות יימחקו,
אני מקווה שתעשו את מה שאתם חושבים ולא לפי מי שמבקש מכם להצביע!



אני מזכירה - אחרי 7 הצבעות התחרות תוכרע!

11 תגובות:

  1. אני בוחרת בטל :) בהצלחה!
    יותם- אתה נשמע ממש מקסים ויודע להשקיע, אני ממש מקווה שתצליח בבלוגים שבו תנהל :) בהצלחה בהמשך הדרך!!

    השבמחק
  2. אני מצביע לטל
    בהצלחה טל!

    השבמחק
  3. טל... די ברור היא אחותי לא?

    השבמחק
  4. ניצחון טכני לטל!
    זאת אומרת טל את עולה איתנו לשלב שלוש..!
    יותם זה אומר שאתה עוזב אותנו לצערי :(, אני מבטיחה שתהיה עוד היזדמנות לנקום :D

    בקרוב ייצא הפוסט האחרון של שלב 2 בתחרות החלק האחרון חלק ד'

    השבמחק
  5. טל (: למרות שהיא ניצחה

    השבמחק
  6. אני חשוב שקצת קשה לנהל מבחנים בצורה הזו, לא?
    במקום הזה לשחקנים אין אפילו צ'אנס להראות את עצמם, הבחירה מושפעת מהצורה בה תיארת אותם ברשומה, אם את מתעקשת לערוך את המבחנים בידי הקוראים, תעבירי אותם קודם מבחנים קצרצרים, ואז תתני להם לפרסם מספר פוסטים, גם אם לא להוסיף אותם לבלוג, פשוט שיכתבו פוסטים ואת תפרסמי אותם, כך שהשיפוט יהיה באמת הוגן ועל פי אופן הכתיבה, ולא על פי התיאור שבו בחרת לתאר את הנבחנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכים עם CDE!
      תתחילו את זה מההתחלה כי זה באמת ל פירר.

      מחק
    2. יכלת לבקש מחברים!
      וזאת התחרות של הבלוג והיא בשלבי סיום.
      כאשר תקים תחרות משלך תוכל להטות את החוקים לפי רצונך,
      ואת זה אני מכוונת אל CDE לא אליך יותם.

      מחק
    3. אני פשוט מציע.

      מחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)