יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

העיתון החדש הגיע!




גיליון 375!!!




                        



















































































שאל את קפטן רוקהופר!













1) היי קפטן!
האם בפעם הבאה שאתה בא לאי תוכל לזרוק את פקק הפיראט?
-קיידנס!



היי קיידנס!
השאלה שלך לא מובנת כמו כתבים קסומים במקדשים עתיקים!
תוכלי לנסח אותה אחרת?


















2) יו רוקהופר!
איך אני יכול להיות מגניב כמוך?
-רוקי


היי רוקי!
תתחיל ב- להשיג לעצמך ספינת פיראטים!, תחפש אוצרות ומטמונים מוחבאים!
תגדל זקן, תלחם בכרישים ותלך ישר לסכנה!
אחרי שתעשה את כל זה אני אנחה אותך מה לעשות להבא!














3) תבורך ההופר של הרוק!
איך אתה שומר על הזקן שלך כל כך נועז?
-סנסאי


סנסאי  אפילו שאתה מבוגר, הזקן שלך הוא מהטובים בארץ!
למעשה ברגע שאעזוב, זה יהיה הזקן הכי נועז!
אתה לא צריך לבקש טיפים ממני לגבי זקנים!



















































שאל את קפטן רוקהופר!



















הים מתקשר אליי כשיש הרפתקה חדשה!





רוקהופר היקר!
מה המקום הבא אליו אתה תגיע אחרי שתעזוב את האי?
-"שיחה אבודה" (שם של פינגווין)


ארר!,
להחליט זה אחד הדברים הכי חשובים בחיים!
האמת היא- אין לי מושג לאן אני אשוט כשאעזוב את האי!
בכל פעם שאתה מנסה להחליט האפשרויות הן אינסופיות כמו הים!
אבל אני מאוד הייתי רוצה לחקור קצת יותר את-
"ארץ פינגוויני הקרח", אותם פינגוויני קרח שהופכים אליהם!

או שאולי אני אחזור לאי שלי (האי של רוקהופר) כדי להביא ליארר מתנות!
מגיע לו הוא הרי הפאפל המנווט הטוב בעולם!

או שאולי אני פשוט אשתה תה בבית הקפה?

אני לא יודע!, אחליט בקרוב!

תשמור על העיניים שלך תמיד פקוחות פיראט!
קפטן רוקהופר!








































שיר שנכתב ע"י רוקי!

זאת הייתה שנה נהדרת!, בה לכולם היה מאוד כיף!
(חוץ מפעם אחת שהרברט את השמש כיבה)

נלחמנו ברובוטים ובדרקון מרחף,
ניגנו שירים, ורוחות גם תפסנו!

זרקנו פירות, ואת העולם שינינו!
ואני הכנתי נקניק על טוסט! אבל הוא נשרף והפאפל שלי אכל את החלקים השרופים!, כי הוא אוכל את כל מה שלו נותנים!




תגובה 1:

  1. פרסמו את העיתון של תחילת ינואר מהר!

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)