יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

תחרות המנהלים שלב 2 - חלק ד' - החלק האחרון!!

היי לכולם,
בין רגע עבר השלב השני של התחרות!

הזוכה בשלב א' - דניאל

הזוכה בשלב ב' - אור

הזוכה בשלב ג' - טל

הזוכה בשלב ד' - עדיין לא ידוע

אז כמעט שחכתי עוד לא גמרנו לגמרי את השלב יש עוד הצבעה אחת!!
ההצבעה תתנהל בין: TCPD ו- עומר

עומר -אח של טל :D, זוכרים את הדברים שכתבתי על טל? זה בדיוק עומר:) הכל עובר בדם!
הוא כותב חומרים ופוסטים מעולים, יודע לעצב נפלא, אם אני לא טועה הוא כרגע בכיתה ו' והוא לוקח על עצמו את התחרות כאתגר!, כיוון שהוא כבר מנהל בבלוג פינגווין בלוג, איך אפשר לפספס?!

האם תבחרו בו?

אם כן כתבו בתגובות אני בוחר\ת בעומר

TCPD - אני לא מכירה אותה לגמרי, אך היא בעל ידע בקלאב פינגווין ולפי כיבתה בתגובות אני מניחה שהיא ילדה משכילה ונעימה!
הנה לדוגמא מה שהיא כתבה כאשר היא רצתה להצטרף לתחרות המנהלים: 
אני רוצה להשתתף..
יש לי ניסיון בשתי בלוגים... אמנם פרשתי באמצע אבל חזרתי לעדכן, אני משחקת בקלאב פינגווין מ-2009 בערך, אולי יותר זמן..

האם תבחרו בה?

אם כן כתבו בתגובות אני בוחר\ת בפי (כינוי שהמצאתי לה)


זכרו זה השלב האחרון!
ושוב אני חוזרת - לא נקבל תגובות אנונימות וכן תגובות פוגעות!

ותזכורת קצרצרה - אחרי שבע תגובות התחרות תהיה מוכרעת!



14 תגובות:

  1. TCPD מכיר תבלוגים שלה והם טובים!

    השבמחק
  2. תשובות
    1. אני בוחכ בעומר.......
      בעצם כן עומר!

      מחק
    2. TCPD - קול אחד

      עומר - שני קולות

      עוד ארבעה קולות ואני אתחיל את שלב שלוש!

      מחק
  3. אפשר קישור לבלוגים של שניהם?
    :)

    השבמחק
  4. גדי מולקילאניסוטי25 בדצמ׳ 2012, 17:56:00

    אני בוחר בעומר!

    השבמחק
  5. טיטי מולקילאניסוטי25 בדצמ׳ 2012, 17:56:00

    אני אח של גדי, ובגלל זה אני בוחר בעומר!

    השבמחק
  6. אני בוחר ב...... TCPD!

    השבמחק
  7. עילי רונידל25 בדצמ׳ 2012, 17:58:00

    אני בוחר בעומר!

    השבמחק
  8. וואו, אני בעצמי מתרגת סוף סוף השלב השלישי!
    אני מצטערת TCPD לצערינו מירב הקולות לא הלכו אליך!
    ולכן את לא תעלי לשלב השלישי! :(
    לעומת זאת מזל טוב עומר!, אתה עולה לשלב השלישי!

    השבמחק
  9. יאלה בהצלחה לנו בשלב השלישי!

    אני, עומר, דניאל וטל !!!

    השבמחק
  10. ברור שעומר! אין עליו! ;)

    השבמחק
  11. עם עומר זה ארטי אז כן!

    השבמחק
  12. עומר זה לא ארטי... עומר זה אני

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)