יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

מ'ס הודעות בשבילכם

הודעות-

הודעה מ'ס 1 -שלום לכולם,כפי שאתם בטח מנחשים זאת לורה....
אז למה אני כותבת בבלוג בשעה השלישית בבית הספר?
אז ככה אני לא מרגישה הכי טוב והלכתי לישון ב -2 בלילה אז אני קצת עייפה....

הודעה מ'ס 2 - שוב שלום אני פונה אליכם קוראי הבלוג ורוצה להזכיר שנישארו בין 4-5 מקומות בתחרות!
אני אישית הייתי ממליצה לכם ללחוץ על דף התחרויות  ולהירשם כבר עכשיו!

הודעה מ'ס 3 -שיניתי את הפרופיל שלי בגוגל הקודם היה של השחקנית שלי ושל שר בק'פ...
גם אני רוצה להזכיר שהקריסמס כבר מאוד קרוב!



הידעת?

ביום שישי לפני שבוע התרחש ה- בלאק פרידי ביום הזה האמריקאים למינהם,מתחילי לערום מתנות לכבוד הקריסמס!
האירוע הזה חוזר על עצמו שנה בשנה!
בנוסף לסילים המטורפים גם אנחנו הישראלים יכולים להיכנס למסע הקניות הזה דרך אתרים במחשב מכיוון שגם שם יש סילים,לצערי הטירוף הזה נגמר,הייתי לפני שנה או שנתיים בבלאק פרידי...
וכל המידע הזה לא קשור מי יודע מה לק'פ אבל הוא רק מראה לכם שאנחנו כבר ממש קרובים לקריסמס שמתרחש גם בקלאב פינגווין מכיוון שהקלאב פינגווין הוא אתר אמריקאי!



הפרופיל שלי בגוגל נכון לעכשיו -

lora michael

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)