יום שישי, 30 בנובמבר 2012

מסיבת EPF שלב 4

היי הנה התשובות לשלב 4
תשובות ל- שלב 1 תשובות ל-שלב 2 תשובות ל-שלב 3
 תלחצו על קבלת הפריט ולאחר מכן לכו לחדר.
 הערה: אתם תהיו לבושים בחליפה, לי הייתה תקלה, תנסו להיכנס לחדר ואז הלייזר יהיה ירוק תיכנסו לחדר.
 לכו למחשב.
 לחצו על "YES"
 לחצו על "OK"
 הזיזו את המלבן המסומן לכיוון המסומן [למעלה].
 הזיזו את המלבן המסומן לכיוון המסומן [למטה].
 הזיזו את המלבן המסומן לכיוון המסומן [שמאל].
 הזיזו את המלבן המסומן לכיוון המסומן [למטה].
 הזיזו את המפתח לכיוון המסומן [ימין-המנעול].
תלחצו על "OK" .
סיימתם את המשימה!
לצערי אני אעלה את השלבים : 5,6 מחר בתאריך ה- 1.12.12
אני הולכת לדבר עם חברות, מחר אני אהיה עסוקה אני הולכת ליומולדת של חברה. 
בערך אחרי יציאת שבת+ אני אעלה את השלבים.

~שר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)