יום שני, 19 בנובמבר 2012

שיפצור דף הקודים וקירוב ל - 5000 כניסות

שלום לכולם,כל יום אנחנו מתקרבים עוד ועוד ל - 5000 כניסות לבלוג,
עכשיו אנחנו בין 4000-5000 - זה בקשר לעניין הזה!
כמובן שנערוך ספיישל כאשר נגיע למספר הכניסות הזה!

בנוסף מנהלת חדשה הצטרפה לבלוג,אני מכירה אותה ע"י חברה שלי,
ולכן ישר אני יכולה להפוך אותה למנהלת!
הכינוי שלה הוא:"שוקו"
היא בעלת כושר בנושאים שונים כמו:עיצוב,ניהול פעילויות,פירסום האתר וכו'.... אז אני רוצה לומר לך,בהצלחה בניהול הבלוג!

בימים הקרובים אעדכן את דף הקודים אוסיף תמונות וקודים...
אני דוחה את זה כבר במשך זמן מע...
ואני מקווה להתחיל זאת עכשיו סוף סוף!

אני רוצה להזכיר שרום חזר אלינו לבלוג,וילד חדש בשם דוד מנהל בבלוג
אם אתם רוצים ליצור קשר עם אחד מהם הנה המיילים:

רום - mefoorsamimhf@gmail.com

שוקו - cherushki@gmail.com

דוד - davidved10@gmail.com

לורה - chaysiga@gmail.com

מייל הבלוג - penguinblogy@gmail.com


נועם לצערי הרב לא עמדת בקצב הבלוג,אתה לא עונה לי במיילים,
נכון לעכשיו אני מוציאה אותך,בזמן שתרגיש שאתה פנוי ויש לך יותר זמן לעדכן תפנה אלי.

אני מצטערת ואם תעלב זה בסדר.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)