יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

בקרוב זה מגיע...(התחרות החלה).

שלום לכם , שלום לכם שלום לכם שלום!
ומה שלומכם מה שלומכם מה שלומכם היום....

שלום לכולם כאן לורה!
אני רק רוצה לדווח על משהו שאני רוצה לעשות כבר הרבה זמן בבלוג!
נחשו...!

תחרות מנהלים עם פרסים לשלושת המקומות הראשונים! -
חושבים שיש לכם את זה,שאתם מסוגלים להישתתף,
אם כן -  שילחו כבר עכשיו הצעה בדף המנהלים שהוא דף חדש שנפתח במיוחד לתחרויות מהסוג הזה,הירשמו דרך התגובות אין עוד צורך ליצור איתי קשר במייל,בסך הכל זה כיף ויהיו פרסים.

פרטים נוספים על תחרויות מנהלים בשלבים היותר מאוחרים:
קודם כל - כל אחד יכול להישתתף בתחרות,מ-10 ילדים התחרות תתחיל!בעצם בתחרות מה שקורה הוא שבכל יום אכתוב שני שמות של שני משתתפים ואכתוב עליהם פרטים לדוגמא:

אפשרות ראשונה - רונה פינגווין,מנהלת בבלוג המצליח פינגווין פאפל וקלאב
מעודכנת מאוד בעלת ידע נרחב במשחק משחקת משנת 2007.

אפשרות שנייה - דורון ס.,מה אי אפשר לומר עליו - בעל עבר רחוק בכתיבת בלוגרים עוד לפני שכתב על קלאב פינגווין היה לו בלוג בשם
קלאב פנדה וזה הכל,שאולי יצא לכם להכיר.

# הפרטים בדויים -

אם לא הבנתם מהם פרטים בדויים זאת אומרת שהמצאתי הכל ולא היו 
כאלה בלוגים ואין כאלו שמות של ילדים שרוצים להשתתף בתחרות!

בקיצור אתם תכתבו בתגובות את מי אתם מעדיפים,עד שנגיע לשלישיה 
הדבר הראשון שאעשה הוא : אני איצור איתם קשר במיילים שלהם ואודיע להם שהם זכו,במה זוכים?

השלישיה הראשונה זוכה כל אחד בעיצוב מפנק,לבלוג לסטטוס בפייסבוק וכו'... כמובן קשור לק'פ,אני יכולה גם לכתוב הקדשה וכו'

אחרי שלב השלישיה נותר עוד פרס שוב אני אכתוב את שמותם של השלישיה,ואתם תחליטו מי יהיה הזוכה הגדול,והוא יזכה בניהול הבלוג מ-  72-24

(רק שתדעו אם אזהה ילדים בעלי כישרון אולי אקח אותם לבלוג לתמיד)

כל הפרטים האלה ניכתבים כמובן בפוסטים בדף הבית,אך מי שלא יספיק לראות את הפוסט וכבר יכתבו עוד פוסטים ניתן למצוא את הפוסטים בדף התחרויות.

הדף עדיין לא נפתח ומאז שהוא ייפתח תוכלו להירשם,אני אודיע מתי הדף נפתח ואפשר להתחיל להירשם!

הדף נפתח!





תגובה 1:

  1. לא ממש הבנתי מזה מה24 עד ה72 מה זה אומר?

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)