יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

מסיבת הדינוזאורים

לפני כמה ימים אחד ממנהלי קלאב פינגוין - ספייק צייץ בטוויטר שלו הוא כתב שבחודש ינואר תהיה מסיבת דינוזאורים.
כל זאת מביא אותנו לקלאב פינגווין לפני כשלושה שבועות לערך כאשר הם ערכו סקר איזו תילבושת הכי יפה שדומה לחג האדם הקדמון שיהיה השנה חג הדינוזאורים.
לפני שאני אראה לכם את התמונה של הסקר אתם אולי ראיתם את התמונה בבלוג של ק'פ מה חדש.
יכול להיות שאתם זוכרים שגם בהאלואין השנה היו בחירות לתילבושת התילבושת שנבחרה הייתה הפיצה ומכרו אותה בקטלוג,שכנראה זה מה שיהיה עכשיו,עוד מידע על אירועי חודש ינואר ודצמבר בקרוב!




כיתבו לנו בתגובות איזו תילבושת אתם מעדיפים!

3 תגובות:

  1. אני אהבתי את הראשונה,וכך גם הצבעתי בזמן שהיה את הסקר,אולי גם בגלל שאני בת כאילו היא הכי מתאימה לבנות מכל אלו:)

    השבמחק
  2. אני אוהב את השלישי כי הוא יותר מורכב כזה ולא פשוט מדי
    נ.ב
    איפה היה סקר אני ידעתי שיש סקר אבל איפה הוא נמצא?

    השבמחק
  3. אם תיכנס לבלוג של ק׳פ : what's new תצטרך לעבור בו כמה דפים אחורה ואז תראה את הסקר.

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)