יום ראשון, 31 במרץ 2013

קלפי כוח חדשים- איך מקבלים אותם?

אם שמתם לב בזמן האחרון הרבה פינגווינים קיבלו קלפי כוח בקארד ג'יסטו !
למשל קלפים של 11, 12 וגם קיבלו קלפים שונים של אלמנטים שלא ראיתם אף פעם אצלכם שהם פחות מ-10

אז חשבתי על הדברים הבאים:

האם זה רק למנויים?

האם כל אחד מקבל אותם?


איך אמורים לקבל אותם?

אז יצאתי לחקור וגיליתי:

האם זה רק למנויים? 
לא, גם לא מנויים מקבלים קלפי כוח.

האם כל אחד מקבל אותם?
לא.

איך אמורים לקבל אותם?
אין דרך להשיג אותם, ק"פ מחלק אותם פשוט לכל מיני ילדים.
כמו שכל שנה בחג המולד, חלק מקבלים מנוי לשבוע, אז ככה חלק קיבלו קלפים.
אך כל אחד מקבל משהו ולפעמים יש מישהו שמקבל 2 דברים במזל.
ומי שלא קיבל שום דבר, יקבל בהמשך דברים אחרים.

~שר






18 תגובות:

  1. אני מקווה שאני יקבל קלפי כוח כמו ארטי ואור!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא כזה משמעותי, אבל אתה תקבל דברים אחרים שק"פ יחלק.
      וממה שאני שמחה שגם מנויים קיבלו!
      אל תתבאס :)

      מחק
    2. אני חדשה בקלאב פינגווין והשגתי דברים איכשהוא אבל אני לא יודעת הרבה על קלאב פינגווין):

      מחק
    3. אני חדשה בקלאב פינגווין אבל בכל זאת הישגתי לי דברים אחרים לא קלפים איכשהו אני לא יודעת הרבה על קלאב פינגווין ):

      מחק
  2. זה בגלל שהם קונים קלפים בכסף!
    בארצות הברית אפשר לקנות חבילות קלפים

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנונימי, אומנם אתה צודק אך כרגע לא.
      גם אני קיבלתי קלפי כוח חדשים ורגילים חדשים ולא קניתי כלום!

      מחק
    2. אז איך אני לא קיבלתי?
      לא את זה וגם לא דברים אחרים

      מחק
    3. היי אנונימי,
      חלק מהילדים לא מקבלים, אך הם מקבלים בהמשך דברים אחרים, כמו שבחג המולד לא קיבלתי מנוי ל-7 ימים, אבל קיבלתי קלפים, אין הסבר מדוייק לשיטה של ק"פ.
      ק"פ מחלקים את הקלפים באופן רנדומלי [אופן אקראי], ולכן אין לי דרך לענות לך מי מקבל ומי לךא.

      מחק
    4. ובנוסף, כנראה אתה תקבל משהו אחר בהמשך!
      אני גם לא חושבת שהקלפים האלו כל כך משמעותיים!
      אני לא אומרת את זה כי קיבלתי אותם, זה פ]שוט לא כזה משמעותי.

      מחק
  3. תשחקו בקארד ג'יסטו שלג בשחקן קרח ואז תשיגו אותם

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, האמת זאת לא השיטה.
      כמו שאמרתי ק"פ מחלקים את הקלפים באופן רנדומלי [אופן אקראי] ולכן אין שיטה להסביר זאת

      מחק
  4. וואו תודה!

    השבמחק
  5. בחגיגות האש ובחיגוגת המים, חילקו לממברים קלפים.

    השבמחק
  6. שיט...אני כבר שנתיים משחק ואף פעם לא קיבלתי כלום. בערך תוך כמה זמן זוכים במשהו???

    השבמחק
  7. אפשר לקנות אותם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. אני משחק 4-5 שנים ולא קיבלתי כלום

    השבמחק
  9. תעות בקודים

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)