יום חמישי, 7 במרץ 2013

מפגש בלוג!

שלום לכולם!!!!!
בטח שמתם לב לצפיות שבצד שמאל בבלוג:
Sparkline29510
וזה אומר שהגיע הזמן למפגש 30000 צפיות!
אבל תשימו לב לפוסט הזה כי מאגר המפגשים עוד לא חזר ואני עוד עובד עליו!
מאגר המפגשים יחזור בקרוב מתוקן ומסודר כפי שהיה אבל בינתיים בלי מאגר המפגשים 
אני אערוך מפגש, המפגש כמובן יתווסף לאלבום הזכרונות ואחר כך גם למאגר המפגשים.
אז הפרטים למפגש הם:
יום:רביעי(6.3)
שעה:16:00
שרת:FOG
אני מחכה לכולם בעיר, אני אהיה בג'קט שחור עם פאפל שחור באש ועם אף אדום
לפינגווין שלי קוראים:greenpin4264
תכנון המפגש:
אנחנו ניפגש כולנו בעיר ונצטלם ונרקוד
אחרי הריקודים ניכנס לחנות ונעשה תצוגת אופנה קצרה 
שאחריה נלך למועדון הריקודים ושם גם נרקוד ונצטלם
ואז נלך לקומה השנייה של מועדון הריקודים לתוך משחקי הארקייד
ונעיף כדורי שלג על המשחק באמצע עם המפלצת
אחרי מועדון הריקודים ניכנס לביתי ושם נטייל בכל מיני סגנונות בית ששמרתי
ומי שלא מבין, שמרתי שלושה בתים מאז חג החגים אז קודם נהיה בבית חג החגים
אחרי זה בבית הפרהיסטורי שלי ואז בבית הוליווד שלי ושם נרקוד ברחבת הריקודים שלי
נסיים את המפגש בסמיילים ושלום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)