יום חמישי, 7 במרץ 2013

תזכורת למפגש בלוג 30000 צפיות!

שלום לכולם!
היום יתקיים מפגש בלוג 30000 צפיות
שתוכלו לראות אותו גם במאגר המפגשים של הבלוג
שכבר הוסף לבלוג------לחצו כאן למעבר לדף!
מי שרוצה לקרוא על תכנון המפגש------לחצו כאן לפוסט מפגש בלוג!
כדאי לקרוא את התכנון!כדי שתדעו!
אבל מי שלא רוצה להיכנס לפוסט שנמצא מתחת למשימה השנייה של הPBS
אז הנה הפרטים והתכנון:
אז הפרטים למפגש הם:
יום:חמישי(7.3)
שעה:16:00
שרת:FOG
אני מחכה לכולם בעיר, אני אהיה בג'קט שחור עם פאפל שחור באש ועם אף אדום
לפינגווין שלי קוראים:greenpin4264
תכנון המפגש:
אנחנו ניפגש כולנו בעיר ונצטלם ונרקוד
אחרי הריקודים ניכנס לחנות ונעשה תצוגת אופנה קצרה 
שאחריה נלך למועדון הריקודים ושם גם נרקוד ונצטלם
ואז נלך לקומה השנייה של מועדון הריקודים לתוך משחקי הארקייד
ונעיף כדורי שלג על המשחק באמצע עם המפלצת
אחרי מועדון הריקודים ניכנס לביתי ושם נטייל בכל מיני סגנונות בית ששמרתי
ומי שלא מבין, שמרתי שלושה בתים מאז חג החגים אז קודם נהיה בבית חג החגים
אחרי זה בבית הפרהיסטורי שלי ואז בבית הוליווד שלי ושם נרקוד ברחבת הריקודים שלי
נסיים את המפגש בסמיילים ושלום!


שימו לב!
אני אכתוב פה למטה איפה אנחנו נמצאים
אז תישארו עם הפוסט פתוח ותרעננו אם אתם לא יודעים איפה אנחנו
מי שלא יידע איפה אנחנו שירענן את הפוסט וייראה איפה אנחנו נמצאים!

איפה אנחנו?
1.אני מחכה לכולם עכשיו בעיר!כולם לעיר בשרת FOG!
2.אנחנו בחנות הבגדים
3.בבת הקפה
4. אנחנו בביתי











3 תגובות:

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)