יום שישי, 28 ביוני 2013

איש X נמצא סוף סוף!

שלום לכם סוכנים וסוכנים בכירים לעתיד!
כמה מכם מצאו את איש X וכתבו בתגובות
אבל אני מאמין שגם חלק מכם מצא את איש X אבל לא כתב בתגובות!
אבל זה בסדר, אבל מה שלא טוב הוא שפספסתם את ההזדמנות שלכם להפוך לסוכנים בכירים!
בחלוקת הדרגות בתחילת חודש יולי, אחלק לכל מי שכתב בתגובות שמצא את איש X
וגם אפרסם את תמונת הפינגווין שלכם ביחד עם המדליה והדרגה החדשה!
מי שלא שלח לי את התמונה אני אפרסם רק את השם שלו!
אז שוב, כל הכבוד לכם סוכנים!

והנה משהו שציפיתם אליו:
בקרוב!
המפקדה, כבר לא בשלבי סיום!
בקרוב המפקדה תהיה מוכנה ונתחיל במציאת הרמזים בפעם השנייה
במטרה למצוא את הפרס ובאמצע החיפושים גם משימות חדשות ומדהימות!



מועמועמועמועמוע!!!
אני לא איש X!
רוצים להבין מי אני?
מועמועמועמוע!!!!!
אני ממש לא אגלה לכם!
אני לא המנהל, אני לא איש X,
אני רשע מרושע!
מועמועמועמוע!!
בי בי, סוכנים עלובים!
מועמועמועמועמוע!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)