יום שבת, 15 ביוני 2013

עיתון חדש!

שלום לכולם!
הנה התרגום לעיתון החדש:











 מבזק:
מישהו ראה את החיית מחמד- סלע שלי?
אם אתה מוצא אותו תדווח לי בבקשה, תודה!
~רוקי~
 









כתבה ראשית:

עדכון לגבי משחקי הפחד!
תנאם! אתה חייב להפעיל עוצמה!


פורסם ע"י אנט ארקטיק- וואו "רוח בית הספר" ממש משתלטת על האי לכבוד משחקי הפחד! תלמידים נרגשים בכל רחבי האי כבר מתחלקים לצוותים של התחרות.
 









המשך:

פגשו תלמידה נרגשת אחת בזמן שהיא מעודדת במגרש, והיא צעקה: " האם אני יכולה לקבל פ-ח-ד שיפחיד את המשחקים? יאיייי גוווווווווו ננותתתתתתת!" כולם שואגים, רועמים, ומייללים כדי להתכונן למשחקים הללו.
בעוד בניית המגרש ובית הספר בעיצומה, יש שיעורי פחד בכל מקום! אני ביקרתי באיגלו של פרופסור אשר הקים כיתת הפחדות. כשנכנסתי, ראיתי שהתלמידים עשו תחרות הפחדות! זאת החיתה תחרות טובה.

רוצה גם אתה ליצור כיתת הפחדות? עם הרהיטים החדשים בקטלוג החדש, תוכל ליצור לך כיתת הפחדות משלך!
















כתבה משנית::

סיור מדהים ביער ובחוף הגלישה!
חקור בחיק הטבע!

פורסם ע"י אנט ארקטיק- לאחרונה החלטתי להיפגש עם מדריך טיולים ולגלות דברים חדשים במקומות האהובים עליי ביותר באי. המדריך אמר לי להיפגש איתו בפלאזה ולהביא את נעלי הספורט שלי. " היום זה הוא יהיה גם אימון, צריך לשמור כל הזמן על קצב קבוע". הוא אמר תוך כדי ריצה. כשהגענו ליער המדריך שלי הפסיק את הריצה ועשה כמה מתיחות על עץ "היער הוא מקום נהדר לפעילות גופנית, אתה יכול להביא לכאן פאפלים ולטייל איתם, אתה יכול לשחק פה בזריקת כדורי שלג וגם יש כאן מקום להסתתר מזאבים ומייטים."
ואז המשכנו לרוץ עד שהגענו לחוף הגלישה. "חוף הגלישה הוא מקום נהדר עבור שחיינים, אני מתאמן בו בשביל תחרויות השחייה שלי." אחרי שעשינו כמה ברכות במים, אכלנו קבבוני דיונון ליד המדורה. זה היה יום מעייף!


















אירועים עתידיים:


עכשיו- קטלוג רהיטים חדש!
הפוך את האיגלו שלך לבית ספר הפחדות מעוצב!


ה- 27 ליוני- משחקי הפחד!
גלה את המפלצת הפנימית שלך! כי יש דברים מפחידים ממש מעבר לפינה.



הודעה חשובה:
ב- 20 ליוני, "זמני קלאב פינגווין" חוגג את הגיליון - 400 שלו!

הסמל העדכני זמין עד ה- 26 ליוני!
הסמל הבא זמין בין התאריכים ה- 27 ליוני עד ה- 10 ליולי!





























שאל את אנט ארקטיק:








1) את יכולה לעזור לי להשיג בולים?
Stan. P


כאשר את עושה משהו מיוחד בק"פ, את יכול להרוויח בול.
יש טונות של בולים שאפשר להרוויח, יש קלים ויש קשים.
אני מציעה לך לנסות בהתחלה להשיג בולים קלים, אך אם תתמיד גם הבולים הקשים יהיו לך בסוף קלים.
יש גם דברים טיפשיים שבגללם את יכול לקבל בולים, כמו לבלגן את "הפיצטרון3000"

על איזה בול תעבוד היום???, כדי להחליט הסתכל בספר הבולים שלך!


מקווה שעזרתי לך,
אנט ארקטיק.

























2) כיצד אני יכול לקבל את פטיש האוויר?
Jack H. Mere

במערה המסתורית אתה יכול למצוא כובעים קשיחים, קח אחד, תלבש אותו ותרקוד! אז אתה תתחיל לקדוח באדמה!

מקווה שעזרתי לך,

אנט ארקטיק.






















יצירתיות מקוריות והמון כיף!

3) איך אני יכול לעצב את האיגלו שלי?
Iggy loue 


 לעצב את האיגלו שלך זה יכול להיות דבר מאתגרהכי חשוב זה להיות יצירתי! תנסה לערבב כמה פריטי ריהוט יוצאי דופן. כמו למשל אם אתה אוהב: פלמינגו  דרקונים, ורהיטים טרופיים, את יכול לשלב אותם ביחד!
אתה יכול  גם לקחת השראה מאיגלואים של חבריך, אתה יכול להסתכל על משהו לא קשור, ופתאום יעלה לך רעיון! הסתכל בקטלוג החדש, יש שם חבורה של פריטי מפלצות שיכולים לשפר את המראה של האיגלו שלך! ואל תשכח להזמין את כולם לצפות בפתיחה החגיגית של האיגלו!

מקווה שעזרתי לך,
אנט ארקטיק
































סודות מסווגים:












מעברים סודיים!

הנה כמה טיפים יעזרו לך למצוא את המעברים הסודיים של האי:
 - הכנס למועדון הריקודים, ותחפש פאפל ירוק שמסמן את המקום.
- מצא אבן רופפת ביער.
- חפש דלת נעולה במכרה תת קרקעי.                       
ממברים יכולים לפתוח אותה בעזרת מפתח, אותו משיגים מהמשחק הצלת הפאפלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)