יום שלישי, 11 ביוני 2013

מזל טוב גל - יומולדת 12


משר:

לגל,
עד 29586878 שנים, אושר, יושר, כושר , עושר ובריאות.
תמשיך להיות ילד כשרוני ויצירתי , נחמד ,
 ותמיד משמח חברים, וחכם.
כבר מההגעה שלך לכל ענייני הבלוגים כולם שמו לב בכישרון שלך!
אל תפסיק להשקיע בכל מה שאתה עושה וכמובן שתצליח בכל מה שאתה רוצה!
אוהבת,
שר.

מלורה:

לגל,
מזל טוב, עד 120 שנה, אני מקווה שתצליח תמיד ותמשיך להיות כשרוני ויצירתי.
כבר שהכרתי אותך שמתי לב בכישרון והיצירתיות שלך.
אני ממליצה לך לא להפסיק.
ומקווה שתצליח בתחום שתרצה.
אוהבת,
לורה.

מנהוראיי:

מזל טוב גל,
אני מקווה שתמשיך לכתוב בעוד המון המון בלוגים ושתצליח תמיד,
מנהוראיי.

מרום:

לגל,
 מזל טוב ליום הולדתך! אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם, שתמיד תמשיך להיות מי שאתה ותנהג בדרך שלך, ולעולם אל תאבד את התקווה.
רום.

ממתן:

לגל,
רציתי כמה מילים לומר, 

לאדם כל-כך מקסים ויקר,


שהיום לפני מספר שנים נולד 

והיום בשביל כולם הוא יחיד ומיוחד.

ביום חגך לך נאחל, 


המון שמחה צחוק ונתפלל - 


שחייך יתמלאו באהבה וטוב 


וחלומותיך יתממשו בקרוב 


שהמלאכים יתדפקו על דלתך 


ואושר ימלא את כולך, 


שתמיד החיוך יהיה נסוך על פניך 


ושכל הדלתות יפתחו בפניך,


שתמיד הבריאות תפקוד אותך 


ויאהבו אותך כולם, 


בטוב וברע עד עולם,


ממתן.

מטל:

לגל,
מזל טווווווווובבבבב עד 7569463602343967480 שנה ויותר
תמשיך לשחק בקלאב פינגווין
ותהיה כמו שאתה
ואל תשכח להנות בחיים ^^ 
~טל

שאר הברכות בהמשך... הן נמחקו :(

3 תגובות:

  1. תודה רבה אני מאוד שמח ורוב השמחה שלי ביום הולדת שלי זה מכם.
    תודה רבה לכל צוות הבלוג!

    השבמחק
  2. שככתם את הברכות עם העיצובים

    השבמחק
    תשובות
    1. חלק מהברכות נמחקו לי, אתה יכול לשלוח לי אותן במייל?

      מחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)