יום שלישי, 25 ביוני 2013

עיתון חדש!

שלום לכולם!
הנה התרגום לעיתון החדש:


















 מבזק:
פאפלים יכולים למצוא אוצרות! קח את חיית המחמד שלך לטיול והיא תכול לחפור ולמצוא לך מטבעות. וואו חברים! האם איי פעם לא היה לי יותר שאלות מעכשיו, לקפטן רוקהופר!?!-
~PH~
 


























כתבה ראשית:

4 צוותים מתחרים!
בחר את הצוות שלך למשחקי- הפחד!


פורסם ע"י אנט ארקטיקהאם אתה מפחיד? האם אתה אכזרי? האם את יותר טוב מכולם? האם אתה אוהב עוגות? 3 התכונות הללו והעוגה האחת הן מה שאנחנו מחפשים במשחקי- הפחד!

















המשך:

המשחקים האלו הם לא לבעלי לב חלש. רק מפחידים רציניים יכולים להתחרות על הניצחון! זאת הולכת להיות תחרות  מאוד קשה! בגלל זה כל הצוותים מקבלים אליהם רק את הטובים שבטובים. אז תאסוף כמה מהחברים שלך, ותתחילו להפחיד! אני מצאתי קבוצה של תלמידים שהתכוננו למשחקים, ולמדו טכניקות הפחדה חדשות. "אנחנו מתאמנים על צווחות הזומבים שלנו  שבועות!", אמר אחד מהם.
"האירוע הזה הולך להיות ענק, תמיד תזכרו תמיד שיש לכם שאגה גדולה... תהפכו אותה ליותר גדולה! היא אף פעם לא תהפוך להיות מושלמת, חריפה מספיק, או זועמת מספיק!

משחקי הפחד מתחילים ב- 27 ליוני! התכוננו!

















כתבה משנית::

גליון 400 לעיתון שלנו!
מדיווח על גלוי חדש, או הסקופ היומי על קארד ג'יטסו שלג, זמני קלאב פינגווין הוא מקור החדשות של האי! סנסאי ענה על שאלותיהם של הנינג'ות, למדנו על הקריירה הנוצצת של קיידנס, וכל מה שאנחנו צריכים לדעת על הגבינה המסריחה של רוקהופר! כל זאת ועוד הוקדשו אליכם הקוראים! כמה גלויונות אתם קראתם מתוך 400 הגליונות?
~אנט ארקטיק~


















אירועים עתידיים:


ב- 11 ליולי- קטלוג בגדים חדש!
בדוק את אופנת הקיץ המגניבה והחדשה!


ה- 11 ליולי- גלויות חדשות!
שלח גלויה לחברים שלך!



הודעה חשובה:
ב- 27 ליוני, משחקי הפחד מתחילים!!

הסמל העדכני זמין עד ה- 26 ליוני!
הסמל הבא זמין בין התאריכים ה- 27 ליוני עד ה- 10 ליולי!





























שאל את אנט ארקטיק:








1) כבר כמה זמן את כותבת סיפורים?
Howie Long

כתיבת  הסיפורים תמיד באה באופן טבעי כששיחקתי מנקלה. במחשבה לאחור, אני כותבת מאז שאני זוכרת את עצמי. אני הפכתי לעורכת הראשית של העיתון בשנת 2008, אך אני כתבתי דברים הרבה לפני זה.

מקווה שעניתי לך על השאלה,
אנט ארקטיק.
























2) האם אי פעם לקחת הפסקה מהעיתון?
Art T. Cul


כפי שאתה בטח יודע, אני תמיד עסוקה בלחקור את האירועים הנוכחים באי. למזלי אני מקבלת עזרה מאורחים מיוחדים ומכמה מקורות אנונימיים. למרות ש"הנייר" הוא ממש כיפי, יש לי עוד התחייבויות חוץ ממנו.

מקווה שעניתי לך על השאלה,
אנט ארקטיק.























3) האם אי פעם לקחת הפסקה מהעיתון?
Reece Urchin

כדי לכתוב מאמר את צריך לעשות הרבה מחקר ובדיקת עובדות,. כאשר אני גמרתי לחקור ולכתוב, אני עורכת את הכתבה ושותה תה, זה בשבילי מה שצריך לעשות. 


מקווה שעניתי לך על השאלה,
אנט ארקטיק.



















כדי להיות סופר טוב, צריך לעשות הרבה עבודה קשה!

4) כיצד אני יכול להפוך לסופר?   
Ivana Write

אני תמיד שמחה לשמוע כאשר מישהו רוצה לפתוח קריירה של כתיבה! להיות סופר זה לא דבר כל כך קל, אבל זה בהחלט מרגש! הנה כמה טיפים שסופרים חייבים לזכור: תהיה "נינג'ה" עם המילים שלך,  דרוש לך: תרגול, סבלנות "וכוח עט",. אני תמיד מעודדת את הקוראים שלי לקרוא, לקרוא ולקרוא עוד קצת! הצלחתו של סופר, לא קורה בין לילה, לכן תמשיך לעבוד על זה. תכתוב בכל הזדמנות שיש לך! מזל טוב! אני מצפה לראות את התוצרים שלך!

מקווה שעזרתי לך,
אנט ארקטיק








































סודות מסווגים:


















סוד מתחת למים!

במעמקי הים תוכל לפתוח את החדר הסודי! כדי לראות מה נמצא מעבר לדלת עליך למצוא מפתח הנה הדרך: 

  • שחק במשחק "הצלת הפאפלים" עם הפאפלים השחורים.
  • הצל את הפאפל השחור בשלב הראשון.
  • חכה לצל של הדיונון הענק.
  • עקוב אחרי הדיונון, והשתמש בבועות שלו כדי לא לטבוע.
  • כשאתה תגיע לשביל הכחול, תשחה בו, והוא יוביל אותך אל החדר הסודי שמתחת למים.
  • אל תשכח לקחת את המפתח!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)