יום שבת, 18 במאי 2013

עדכונים משמחים סוכני PBS היקרים!

שלום לכם סוכנים שאני גאה בהם כל כך!!!
זוכרים את שני הארגזים האחרים?
אני בדיוק רציתי לצאת מהבלוג ואז פתאום אני רואה שני ארגזים
אחד שכתוב עליהם לייזרים והשני שכתוב עליהם סודי ביותר!
טוב אני אמרתי יותר מידי אבל אתם מבינים עכשיו למה לא נתתי לכם למצוא אותם
כי הלייזרים מסוכנים מידי אפילו לסוכנים כמוכם ואסור שתדעו מה יש בארגז הסודי!
טוב אז הכל הוחזר לבנאים אבל זוכרים את העסקה שלהם?
אם נחזיר כמה שיותר מהר הם יבנו יותר מהר!
אז עבר חצי חודש או פחות ולא יותר, אז המפקדה מוכנה?
כן, המפקדה באמת מוכנה סוכנים שלי!
אם תיכנסו לדף הPBS בסרגל העליון של הבלוג תוכלו לראות
שהמפקדה כבר מוכנה!
איזה כיף!
טוב יש הרבה ארגזים לפתוח!
אתם, סוכנים וכאלה שלא סוכנים, מי שמעוניין לעזור לי בפתיחת הארגזים-מוזמן!
פשוט כתבו בתגובות בלי בעיה מה יש בארגזים וככה ייפתחו כל ארגז וארגז!
אז תתחילו לכתוב בתגובות מה יש בארגזים, פשוט כתבו מה שאתם חושבים!
הרעיונות הכי מקוריים אולי באמת יהיו בארגזים!
אז סוכנים, מקווה לתגובות!

13 תגובות:

  1. מערכת הגנה צבאית

    השבמחק
  2. חליפות איירון מן

    השבמחק
  3. גאדג'טים

    השבמחק
  4. פלאפונים חדשים

    השבמחק
  5. טלויזיות

    השבמחק
  6. טאבלטים

    השבמחק
  7. מכונות שיגור

    השבמחק
  8. קפסולות אנרגיה

    השבמחק
  9. טלויזיות ענק

    השבמחק
  10. תודה על כל הרעיונות
    אני מקווה שכמה מן הרעיונות נוכל לשים במפקדה
    חשבו על עוד רעיונות ואני אשמח שתקראו לעצמכם בכינוי בתגובות
    כאשר אתם מפרסמים תגובה כדי שאוכל לדעת מי כתב ואני יכול לציין את שמו
    כאשר המפקדה תהיה מוכנה!

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)