יום חמישי, 30 במאי 2013

תחפושת של סוכנת-פרק שני:תחפושת של לב









פרק שני: תחפושת של לב

מי היה מאמין,רק יום אחד עבר,רק מריבה ראשונה בזוגיות,וכבר אנחנו רבים. יום אחרי תחילת המבצע הוא "הסכים",בכל זאת הוא חסר הומור רגשות וכדומה אז זה היה קשה. כבר רבנו,ולא בענייני זוגיות,בענייני רוקי,הוא חושב שאני יוצאת איתו וכועס בכלל על זה שיש זוגיות בין סוכנים. אז זה נכון שרוקי התחיל איתי,אבל מי יסכים לרוקי?טוב נו,היחידה שתסכים לרוקי היא רוקי הזמרת עצמה,ורוקי הזמרת עסוקה מאד בזמנים האחרונים בהוצאת דיסק חדש,והוא גם לא שאל אותה. אז בעצם,הוא צודק,אחד מהחוקים של ה-EPF זה שאין אהבה בין הסוכנים,אז עם המנהלת..סליחה,המנהל,אז אם הוא יגלה הלך עלי. המנהל התקשר,וכבר הבין לבד,הוא אמר שנחליט מי מאיתנו עוזב את ה-EPF,החלטנו לבסוף שאני. בזמן השיחה ה"אני" שאמרתי הפך ל"אני" שלו,ואז הוא "נישק" אותי
! זה היה נפלא,כי אחרי זה קיבלתי עוד בשורה משמחת,רוקי וסיסי חוזרות לאי,אז התקשרתי לרוקי ודיברתי איתו,ואחרי זה הוא צחק. טוב זה היה ברור,החבר הכי טוב שלו הוא ג'ט פאק גיא שדווקא רוקי מצחיק אותו,אז אין למה לצפות.
אחרי שחטפו הרובוטים לפני יומיים,חשבתי שזה נגמר,אבל לא. הרובוט האכזר ניסה ל*&$%^^ אבל אני הראיתי לא מה זה והתחלתי לברוח,ואז בדיוק ברגע האחרון הגיע ג'ט ובעט ברובוט וברחנו. ג'ט הסביר לי שהוא נפרד ממני(בכיתי בכי אימים במשך יותר משעה...הוא אהבה של שנים!),אחרי זה הוא גם הסכים להוריד את המשקפיים רק לי. גם ליומן לא אספר את זהותו של ג'ט,עדיף שאף אחד לא ידע. לא בגלל הזהות התאכזבתי,התאכזבתי שבן אדם כמוהו יעזוב אותי. קצת לפני שהתייאשתי ליום הזה,מצאתי את עקבות הרברט,שנעלמו תוך חצי שעה. אבל מצאתי משהוא אחר,פתק בו השם המלא של הרברט. שמו המלא של הרברט הוא:
"הרברט פרסיבל דוב אסקוויר"
ואני הייתי המומה,כי זאת הפעם הראשונה ששמעתי את השם המוזר הזה. אך החלטתי לבסוף למצוא את הרברט,ולא לוותר.
חרי שמצאתי אותו הוא כלא אותי והתחיל להקרין לי סרטון,ואז הבנתי,הרברט אחרי למות הורי. לכן אני נשבעת,שאני אנקום בו.
והיום נגמר ברגשות אשם ונקמה,אני מבטיחה שזה הסוף שלו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)