יום שלישי, 28 במאי 2013

סאלי והפאפל עונה 2 פרק 5

פרק 5

יום נורמלי
חלק א'

*הבנות חוזרות לאוהל, ואומרות לטיילור שהלכו לכבס את הבגדים*
הבנות+סאלי+טיילור: מתלבשות למשימה
*יוצאות למשימה*
הבנות+סאלי: אתן יודעות? קבוצת המושלמות תמיד לא אהבנו אותן..
הבנות+סאלי: איזה קטע אמרנו ביחד
הבנות: חח, שוב ביחד
טיילור: חחח...
*המדריך הראשי*
המדריך: בדיקה בדיקה, 123, טווווווווווווווווווווווווווווווו..., יופי המיקרופון עובד!
בואו נראה את מצב הנקודות. הסכלו על הלוח.



הבנות הביטו בבריסטול המעוגל שהיה תלוי על עץ, עבה  שורשים וראשים...
המדריך: המשימה שלכן היום בנות! היא למצוא כל קבוצה בחלק הבוץ שלה יהלום קטן מפלסטיק!
לעמוד במקומו קבוצות - כל קבוצה לפי הדגל שלה!
היכון אכן- צא!
סאלי: יש מצאתי את היהלום הראשון!
המדריך: כל הכבוד, תמשיכו כך - אני מזכיר הפרס - 10 נקודות, וארוחת ערב מפנקת!
קייל: גו אינשם, גו אינשם, גו אינשם !יהההה!
הולי: גם אני מצאתי!
המדריך: יש לנו שוויון!
מיילי: מצאתי, מצאתי, מצאתי!
המדריך: יש לנו קבוצה מובילה, המושלמות אתן בפער מהאחרים!

הולי: גם אני מצאתי!
המדריך: יש לנו שוויון!
מיילי: מצאתי, מצאתי, מצאתי!
המדריך: יש לנו קבוצה מובילה, המושלמות אתן בפער מהאחרים!
תתאפסו על עצמיכן!
קייל: גו אינשם, גו אינשם, גו אינשם !יהההה!, בנים שירו איתי :D
הבנים: גו אינשם, גו אינשם, גו אינשם !יהההה!
רוני: מצאתי שניים! מצאתי שניים!
המדריך: יפה!, הצלה של הרגע האחרון
שרון: גם אני מצאתי!
המדריך: עידכון מלהיב - שלוש הקבוצות בתיקו!
הבנים: גו אינשם! גו אינשם!
המדריך: עוד לעודד
הבנים: מושלמות, פופליות, אינשם!, מושלמות, פופליות, אינשם!, מושלמות, פופליות, אינשם!
מולי+מאיה: מצאנו, מצאנו!
המדריך: יש לנו קבוצה מנצחת! נא להביא אליי את שלושת היהלומים!
מולי+מאיה: אוי לא, זה נפל לנו מהיד!
המדריך: זה עוד לא מוכרע להמשיך לחפש!
טיילור+סאלי: הנה הנה מצאנו
מיקה: גם אני מצאתי!
אינשם: אנחנו מצאנו קודם
המושלמות: לא אנחנו!
אינשם: שקרניות!
המושלמות: מדריך תגיד להן!
המדריך: לצערי חברות קבוצת אינשם צודקות!
המושלמות: אוףףףףף!, זה לא צודק!
קייל: יהההההההההההההההההההההההההההה
המדריך: יש לנו כאן מובילות!!!! - אינשם -

פרק 5
חלק ב'

טיילור: אני הולכת להתארגן לארוחה
הבנות+סאלי: אנחנו נהיה גם במשימה של הבנים, נעודד את קייל, חכי לנו!
טיילור: טוב
הבנות+סאלי: ביי
טיילור: ביי
*המדריך מדבר*
המדריך: בנים, בנים, בנים, המשימה שלכם היא לאסוף כמה שיותר נעליים מהבנות! יש לכם חצי שעה!
היכון אכן - צא!
הבנות+סאלי: בואו נכין לקבוצה של קייל את כל הנעליים שלנו גם מהאוהל הם בטוח ינצחו.
הבנות+סאלי: קח קייל, אנחנו הולכו להביא לך עוד מהאוהל!
קייל: שיואו תודה, בנים תראו מה יש לי כאן!
*הולכות, הולכות, הולכות*
*נכנסות מהר, לוקחות ויוצאות*
*הולכות, הולכות, הולכות*
*מגיעות לקייל*
הבנות: הנה קח, הרבה נעליים!
המדריך: מכריז ניצחון טכני כולם לעמדות, ואתם זוכים ב.... ב......
5 נקודות, וחבר חדש שיצטרף לקבוצה בעוד שבוע!
הבנות+סאלי: ווווווווהו, זה היה קל ומהיר!
הבנות+סאלי: צריך ללכת עכשיו לארוחה, קדימה נלך..

פרק 5 
חלק ג'

הבנות+סאלי: הנה טיילור בואו נאסוף אותה.
*פוגשות בטיילור*
סאלי: היי טיילור.
טיילור: היי סאלי, היי בנות.
סאלי: הנה אני רואה את הארוחה בואו נלך לשם...
*הולכות הולכות הולכות*
*לאחר פרק זמן קצר של 5 דקות*
*מגיעות*
הבנות: הנה הגענו
*ניגשות לשבת ליד שולחן הארוחה*
*כל אחת תופסת מקום*
המלצר המגיש: (במבטא צרפתי) שלום בנות שמי, טולין ואני המלצר שלכן להערב
הבנות+סאלי+טיילור: שלום
טולין: מוכנות לאכול?
הבנות+סאלי+טיילור: אחרי המשימה, כן...
 טולין: זהו אוכל משובח.
הבנות+סאלי+טיילור: נשמע טוב.
טולין: אורז, ו- 8 חתיכות וואסבי לכל עלמה.
סאלי: אוקיי אוסיף גם קצת אבוקדו.
טיילור: לאאאאאאאאאאאאאאאאאא, זה וואסבי
*מאוחר מדי*
סאלי: האאאאאאא זה חריף!
*לוקחת בקבוק*
*סאלי שותה*
מיילי: לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא, זה רוטב סויה
*מאוחר מדי לאזהרתה*
*לבסוף סאלי מגיעה למים*
*אוכלות, גומרת מנה שנייה*
טולין: נשארו עוד 3 מנות, בסכך הכל 5 מנות, והמנה ה- 3 סלט עשיר בתוספת פירה ותירס חם, זהו אוכל ביתי ממוצע!
בנות+טיילור+סאלי: יאםםםם.
*מנה קטנה*
טולין: ועכשיו לשתי המנות האחרונות, מנות הקינוח. עכשיו מגוון טעמי סורבה משובחים ואחר כך תקציף ביצה הממולא בדובדבנים.
הבנות+טיילור+סאלי: אנחנו מתפוצצות, אבל איך אפשר להגיד לא לכזה דבר... ממממממ.... יאמי....
*מסיימות את המנה ה- רביעית והחמישית*
הבנות: אנחנו מלאות.
סאלי: מלאות?!, אני עוד שנייה מתפוצצת מרוב מה שאכלתי.
טיילור: דברי בשם עצמך, אני עליתי פה כמה קילוגרמים טובים.
*ברקע נשמעים קולות של טולין מגחך*
טולין: בנות, למה ממהרות אתן, זה לא הכל, קחו גם 4 מגשי מקדונלדס ומקדונלדס מורנינג (ארוחת ג'אנק פוד, וארוחת בוקר) שיהיו לכן למחר!
בנות+סאלי+טיילור: איך נגיע ביום ראשון למשימה, אנחנו עגלות...
*לוקחות את השקית עם האוכל למחרת וחוזרות לאוהל*
סאלי+הבנות: סאלי אנחנו תכף חוזרות, קבענו להיפגש עם קייל.
*הליכה, הליכה, הליכה*
*פגישה עם קייל*
קייל: תודה על ההצלה..
סאלי: בכיף....
*הבנות מביטות בסאלי במבט מופתע..*
סאלי: מה?!, מה אתן מסתכלות? רוב הנעליים היו שלי!
קייל: טוב תחזרו, נראה לי שכבר טיילור התחילה לחשוד, וגם קוראים לי,
מחר נקבל את הילד החדש!

*בערב כאשר הבנות וסאלי עומדות להיכנס*
טיילור: קסילופון, אמרתי לך לא לדאוג!
חמש דקות אחרי הבנות נכנסות, טיילור נועצת מבט חמים*
טיילור: בנות יש משהו שאני צריכה לספר לכן...

מה טיילור תספר, האם זה קשור לקייל, או להרברט?, כל זאת תדעו בפרק 6!

~שר ולורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)