יום חמישי, 30 במאי 2013

שינוי נוסף בק"פ! - חשיפת דמות לפני הוצאתה..

היי חברים, שמתם לב שק"פ התחילו להזרים כמות אדירה של הצצות.
טוב אז פעם זה היה שונה, אני לא יודעת אם זה יותר טוב או פחות, אבל תראו לדוגמא דוגמא שמצאתי:



מה ראיתם כאן?, טוב אני לפחות ראיתי דמות שק"פ יפרסמו בקטלוג החדש, מתי אתם זוכרים בפעם האחרונה שהם עשו את זה, אז זהו שהם לא עשו את זה... הצלחתי להשיג גם את הדמות במלואה:




























טוב מה אתם חושבים, טוב\רע\שינוי לא מהותי ולא משפיע?
אני עדיין דואגת לא להביע את דעתי... אני עדיין לא יודעת מה יהיה בסוף השינוי הזה.
אבל בינתיים בהיסוס אני אומרת שזה לדעתי קצת מוגזם.

3 תגובות:

  1. הם עשו את זה גם לפני הקטלוג של מרץ 2013 :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז פעם שנייה, אבל אני עדיין חושבת שזה מוגזם, לא כך?

      מחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)