יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

פוסט מאורח מיוחד!

שלום לכולם!
לא מזמן אורח מיוחד פירסם פוסט בבלוג של ק"פ, הנה הפוסט מתורגם:

שלום לכולם....רוס לינץ' כאן!
רובכם בטח מכירים אותי בתור בריידי, מהסרט מבית ערוץ דיסני "חוף מהסרטים", או בתור אוסטין מהתוכנית "אוסטין ואלי".


























רציתי לספר לכם שאני הולך להיות חלק מהמסיבה המתקרבת. 
כשהייתי צעיר יותר, כששיחקתי בק"פ, לא דימיינתי לעצמי שהדמות שלי תהיה מפורסמת בקלאב פינגווין, ואני ממש מתרגש!
אני ממש אוהב את המסיבה הזו, והכי כיף היה להיפגש עם פולו פיאלד ולעשות איתו את הכל!

נתראה בקרוב,
- רוס לינץ'.


תגובה 1:

  1. היי זה uri2000 מנהל הבלוג העולם המדהים של הפינגווינים האם אתם רוצים לבוא למסיבת הבלוג שלי אם כן הנה קישור להזמנה:http://worldcp111115.blogspot.co.il/2013/08/blog-post.html

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)