יום שני, 29 ביולי 2013

ענית? זכית! היום החמישי!

שלום לכולם!
הנה אנחנו שוב ב-





להזכירכם, אנו בתחרות בה בכל יום תהיה פעילות,
 והזוכה בא יקבל נקודה, שיצבור הכי הרבה נקודות יזכה בפרס מתנת:

ביטוחי אוזשמכצן!
   אנחנו לא בשבילך!                    

 מרוב שאנחנו קמצנים, 
התקמצנו על מודעה היום!


עד עכשיו לגל יש נקודה אחת,
לאור יש נקודה אחת,
לניר יש נקודה אחת,
לג'יי יש 4 נקודות.

להזכירכם, יצרתי מייל במיוחד לתחרות הזאת, הנה הוא:
PenguinBlogyContest@gmail.com

במייל אתם יכולים לשאול אותנו שאלות/ להעיר ולהאיר על
 התחרות/לדבר איתנו בצ'אטים, כל מה שאתם חפצים בו, 
וכמובן לשלוח את התשובות!


אז בואו נמשיך להיום!
היום נעשה משימות בנושא-------- מלחמת הכוכבים!!!!!!!!!!!!!
המשימה הראשונה היא תפזורת בנושא מלחמת הכוכבים, את התשובות בתפזורת
 תוכלו לצייר בצייר, וורד, פאוור פוינט, פוטוסקייפ וכו'.
אתם צריכים לשלוח לי את התשובות, ואז אני נותן לכם את ההוראות למשימה השנייה
במשימה השנייה, אני אתן לכם 10 דמויות ממלחמת הכוכבים, ותצטרכו להגיד לי 
מי מהדמויות האלו השתתף בסרט 6. תוכלו לחקור באינרנט ובכל מיני דברים אבל....
יש למשימה הזאת הגבלה זמן, 5 דקות. 5 דקות מהרגע שישלח לכם המייל עם הדמויות, יהיה עליכם לשלוח לי מי כן ומי לא, אם לא תצליחו, תצטרכו לחכות עוד 10 דקות. ואז רק לשלוח לי את התשובות שוב, ב10 דקות האלו יוכלו לעקוף אתכם.
ובשלב השלישי, יהיה עליכם לענות על 3 שאלות.


שימו לב, בשלב זה, מקום ראשון מקבל 5 נקודות!
מקום שני 3 נקודות!
וכל מי שיגיע לשלב השני, לפני שהראשון גמר, יקבלו נקודה אחת!


מוכנים???


הנה התפזורת-





















מילים: לוק סקיווקר, הנסיכה ליאה מורגנה, האן סולו, צ'ובקה, ארטוטיטו, סיטריפיאו, אובי- וואן קנובי, יודה, אנקין סקיווקר, דארת' ויידר, פאדמה אמידלה, פלפטין, בובה פט,  הכוח, הצד האפל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)