יום שלישי, 16 ביולי 2013

עיתון חדש!


שלום לכולם!
הנה התרגום לעיתון החדש:











מבזק:
-מצטער שאני מפריע, פשוט הגעתי לאוניברסיטה ושכחתי את תלתן המזל שלי, אתה יכול להשאיל לי את שלך?-
רוקי














כתבה ראשית:

זה לא הירח!
הגלקסיה נמצאת תחת התקפה!


פורסם ע"י סוכן EPF בכיר-  הEPF קיבלו הודעה מכוחות המורדים! קייסר מרושע מאיים על הגלקסיה, המורדים קוראים לעזרה















-









המשך:

תושבי  האי, הודעה מדאיגה כוחות רשע עלולים להרוס את היקום! הפחד, הוא על כוכב מוזר שנקרא כוכב המוות. סוכנים עובדים ברציף כדי לגלות מה הוא הכוכב הזה.
תפסנו את גארי שהיה מהראשונים שהיו שם, "לפי המחקר שלי, יש שינוי מאוד דרמטי בלחץ האטמוספרי, יש סיבה רבה לדאגה, רוב הסיכויים שהיקום יהרס ב- 99.375%."

ב- 25 ליולי, הכל יקרה, גורלו של היקום ושל האי, מונח בידיים שלכם.









-











כתבה משנית:

פאפלים חופרים ומוצאים אוצרות!

אוצרות חבויים באי!

פורסם ע"י PH- קריקי! מה שהתחיל במציאת המטבעות, עכשיו הפך להיות דבר ענקי! זה נראה שהפאפלים החברים שלנו מוצאים אוצרות נדירים באי! בשבוע שעבר ראיינתי את רוקהופר כדי לשמוע מה יש לו לומר.
"אררר! אני תמיד ידעתי שיש אוצרות שמוחבאים באי, זה לא מפתיע אותי. בשבוע שעבר מצאתי פסל של פלמינגו ורוד, מי יודע כמה זמן הוא היה שם?!" בהחלט קריררר מהיום פאפלים של ממברים יכולים להשיג פריטים נדירים באי!









-













אירועים עתידיים:



עכשיו- קטלוג בגדים חדש!
מראה של רוקיסט או סגנון קיצי ונועז- הבחירה שלך!



עכשיו- אופרת הויקינגים!
הבניות החלו! בוא לתאטרון, ותן ת'ופעה הכי טובה ש'ך!


הודעה חשובה:
בדקו את האיגלואים המיוחדים  ב-18 ליולי!!!


הסמל העדכני זמין עד ה-24 ליולי!
הסמל הבא זמין בין התאריכים ה- 25 ליולי עד ה- 7 לאוגוסט!















\





-
שאל את אנט ארקטיק:


















1) מהו המשחק האהוב עלייך???

-Mini G. Amer-




כפי שאתה בטח יודע אני מעריצה גדולה של מנקלה. אבל האם אתה יודעה שאני גם מאוד אוהבת את המשחק "מצא ארבעה"? לעיתים קרובות אני לומדת בעזרת מהלכים של אחרים. (דרך אגב הכי כיף לשחק עם כוס תה).
אני גם משחקת במשחקים אחרים, ככתבת חדשות, אני חייבת לבדוק מהם הבילויים באי. למשל אני לפעמים לוקחת מנוע סילון וטסה בין העצים ומשיגה בולים, אני לפעמים משחקת ב"משימות הסוכנים", זה עוזר ליצור אסטרטגיה! ותאמינו או לא, להכין שייקים עם הטוסיק זה דווקא דיי כיף!


מקווה שעניתי לך על השאלה,

ומהו המשחק האהוב עליך?
אנט ארקטיק.






































בזמן שיעור, חייבים לשמור על הכללים!


3) האם אני באמת רואה אוניברסיטה דרך האיגלו שלי, או שאני סתם מדמיין???   

-Ad Yucate-



אתה ממש לא מדמיין! האוניברסיטה של קלאב פינגווין היגיעה! ואני שמחה לומר, שהיא תשאר לתמיד! רוקי, אמר שהוא יסתובב באי כדי לחגוג את פתיחת בית הספר, הוא כל כך מתרגש שהוא אפילו שכח את הדרך הביתה!
יש שם גם מלחמות אוכל, אז תזהר מפיצות עפות, הן בכל מקום! אם אתה רואה את רוקי, תוודא שהוא מגיע לכיתה בזמן. 
אז אם אתה רוצה לפגוש את רוקי, ומוכן ללמוד, קח את הספרים שלך, קרא לכל החברים והתחל ללמוד!

מקווה שעניתי לך על השאלה,
אנט ארקטיק

























-














סודות מסווגים:
















מצופים!


האם שמת לב שיש כמה מצופים שמפוזרים ברחבי האי? כיום ניתן למצוא 8 על האי, חלקם סודיים, לכן יתכן שתצטרך את כישורי הסוכנים שלך, כדי למצוא אותם. יש עוד 2 מצופים, אחד שנעלם, והשני לא נמצא מאז המסע התת ימי. האם אתה יכול למצוא עוד כאלו?

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)