יום שישי, 4 בינואר 2013

פינת האופנה של Daffodaily5! מהדורת ה- 31/12


היי לכולם!



עובדת אחת בק"פ שקוראים לה Daffodaily5 עושה כל חצי חודש בערך מהדורת אופנה בבלוג מה חדש!

הנה המהדורה שלה שהיא פרסמה ביום שני ב31/12 (סליחה על האיחור)
בתרגום לעברית:
* כל מה שכתוב בכתום זה דברים שDaffodaily5 כתבה לא צוות הבלוג!!!


היי!

בהתחשב בכך שזאת המהדורה האחרונה של הפינה השנה, 
רציתי לבחור להיום נושא מיוחד: מסיבה!

אדרך אגב ני כבר עומדת על המשמר כדי למצוא פינגווינים מתאימים למהדורה לשנה הבאה!




ראשית יש לנו את Juliet0223, התלבושת שלה מזכירה לי פיה טובה ונחמדה, ממש קסום!








לא מזמן גם נתקלתי ב- Dara25 ואני חייבת לספר לכם שהתלבושת שלה הייתה ממש סופר קול!, החליפה הלבנה עם התליון ק"ג'!
אני לעולם לא הייתי חושבת על רעיון כזה טוב!







הכי אני אוהבת כובעי מסיבה, והתלבושת של Bobbhoy ממש מחמיאה לכובע כזה!, פשוט מעולה ויפה!








ואחרון חביב, התלבושת שפשוט זרחה בעיני!, התלבושת של Kerezsi!
הלוק שלה כל כך יפה שהוא גרם לי לרצות ללכת לרקוד בוגי בדיסקו!!!







כתבו בתגובות מה אתם חושבים על התלבושות הללו!
שנה טובה לכולם!

Daffodaily5






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)