יום חמישי, 17 בינואר 2013

איך להשיג ג'אקט דינוזאור או איך להפוך לדינוזאור!

שלום לכולם,
כאן איתכם לורה,
והיום התחילה המסיבה הפרהיסטורית.

אתם רוצים להפוך לדינוזאור ולא יודעים איך?, אתם רואים ילדים מתהלכים בק"פ הפרהסיטורי עם ג'אקט דינוזאור ולא יודעים איך להשיג אותו?, אתם לא מבינים איך להשיג את הביצים מסמל ביצת הדינוזאור שבצד!?

בשביל זה אנחנו כאן!, ראשית אתם צריכים למצוא מקום עם גומות בחול שהן בעצם המקום שבו חופרים בשביל למצוא ביצים!, בכל מקום בק"פ הפרהיסטורי לדעתי יש כמה גומות כאלו תצטרכו בסך הכל ללחוץ עליהם ואחר כך yes
ל- ברצונך לשחק במשחק זה?



אחר כך המשחק ייראה לכם מאוד מוכר.


לאט לאט, תגלו מין מחומשים בצבע טורקיז עם נקודה שחורה באמצע כל פעם שתחשפו אחד כזה תקלבלו מטבע אחד,
אתם רואים את הדבר הצהוב שהתחלתי לחשוף - זאת ביצה!, הם קיימות ב- 3 סוגים של גדלים וצורות, ובצבעים שונים, בסכ"ה 12 ביצים!, עוד פרט חשוב ששחכתי הוא שלמעלה איפה שיש את עטי החפירה תוכלו לראות עוד כמה תורות של לחפור נשארו לכם. [תור אחד לאורך ותור אחד לרוחב]


תחשפו את הביצה לגמרי!


טוב אז הביצה כבר שלכם אם נשארו לכם עוד כמה עטי חפירה שמסמלים את תורותיכם שנשארו במשחק,
תוכלו לעשות עוד כמה תורות ולגמור את המשחק ואולי להשיג עוד מטבעות, או שאתם מעדיפים לפרוש באיקס למעלה ולהמשיך לחפש ביצים!


גמרתם את התור, ראיתם את הביצה, ואנחנו ממשיכים!


רואים בצד של המשחק יש מן ביצה כזאת?, ליחצו עליה וכך תוכלו לראות כמה ביצים עוד יש לכם!



אז, פה אנחנו רואים שיש לי עכשיו 4 ביצים, אני עכשיו לחצתי על הביצה הטורקיזית הגדולה בצד, ופתאום הופיע לי הדינוזאור הזה אם אני אלחץ על הכפתור שכתוב בו בצד translate שהפירושים שלו הוא: תרגם והפוך ל.. [במקרה שלנו הפוך ל..], אני אהיה הדינוזאור הכחול הטי רקס [לפי הביצה כך הדינוזאור].


אבל אני רוצה להמשיך ולהשיג ג'אקט דינוזאור!
אני משיגה ככה עוד ועוד ביצים ועכשיו אחרי שאני אגמור הכל!


עכשיו רואים שהכפתור שהיה בצבע בהיר הפך לבלוט זה עם התחפושת דינוזאור?, מה שאני צריכה לעשות בכדי לקבל את התחפושת זה רק ללחוץ עליו!, אל תתאגו זה לא לוקח שום ביצה!,

תהנו,
פוסטים בקרוב,
ביוש!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)