יום שני, 3 בדצמבר 2012

מסיבת מסע בזמן בינואר 2013

תשמעו, קראתי היום בויקיפדיה על קלאב פינגווין(מתעדכן כל פעם)
ומה ראיתי?את זה:
  • בשנת 2006 רוקהופר הביא איתו פאפלים אדומים מהאי שלו וכך נחשף הפאפל האדום
  • בשנת 2007 פינגווינם ראו במסיבת ליל כל הקדושים פאפל צהוב ביער,ולאחר המסיבה,התחילו לבנות את התיאטרון בפלאזה ובאזור הבניה,היה ניתן לראות את הפאפל הצהוב. לאחר בניית התיאטרון,נחשף הפאפל הצהוב
  • בשנת 2008 נחשף הפאפל הלבן.
  • בשנת 2010 נחשף הפאפל הכתום.
  • בשנת 2011 נחשף הפאפל החום
  • בשנת 2012 לא נחשף שום פאפל חדש.
  • בינואר 2013 צפויה להיות מסיבת "חזרה בזמן" שבה גארי בונה מכונת זמן וצפוי להתגלות שם פאפל חדש
זה נמצא בכותרת שנקראת פאפלים
ואתם רואים מה כתוב בסוף?
שצפויה לצאת מסיבה חדשה שנקראת מסיבת מסע בזמן ויתגלה שם פאפל חדש
כמו בכל שאר מסיבות הפאפלים
מעניין איזה צבע יהיה הפאפל?
אני חושב שהוא יהיה בצבע בורדו\ירוק בהיר\ירוק כהה\תכלת\ טורכיז\אפור או בכלל צבעוני.
שתפו אותי בתגובות מה אתם חושבים!

6 תגובות:

  1. מפגר יא דפוק לך מפה!
    מה אתה מעתיק מהויקיפדיה???

    השבמחק
  2. סליחה?!צורת דיבור כזאת לא אצלנו בבלוג!
    אם אתה חושב שהוא מפגר והבלוג מגעיל אתה לא חייב להיכנס אנחנו לא מחריכים ובמיוחד דוד שהוא הכי ביישן מבנינו!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מצטערף פשוט הבלוג הזה מעולה, אבל דויד לא!
      והפוסט הזה ממש טיפשי, כי הוא לא קשור לכלום!
      וזה לא הפוסט הראשון שלו בסגנון הזה!
      תמחק את הפוסט דויד!

      מחק
    2. למה שאני אצרף אותך אם אתה מקלל?
      דוד לא דפוק ולא כלום!

      מחק
    3. אני לא רוצה להצטרף!
      אני מצטער אם פגעתי בודויד, אבל הפוסטים שלא טיפשיים, לדוגמה זה!
      הוא סתם לקח צבעים אקראיים מויקיפדיה ושאל איזה אתם חושבים שיהיה?
      שימחק את הפוסט!

      מחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)