יום ראשון, 3 במרץ 2013

המשימה השנייה של סוכני PBS

שלום לכם סוכני פינגווין בלוג!
הגיע הזמן למשימה השנייה!
אבל קודם, מה היה הרמז(ככה נקרא למה שמוצאים)
הרמז היה צבע ירוק!
והצבע הירוק הוא של המגירה שנמצאת בחדר דוד השמש(בוילר רום):







מי שלא הבין במגירה נמצאים עד ששה עיתונים אז זה רק למי שלא הבין את החידה.
ועכשיו נעבור לחידה של המשימה השנייה:
מקום שתלויים בו דגל אדום וכחול
רק כשאתם הולכים לאחד מהצבעים תיזהרו
ממה שייפול עליכם אפילו שזה קטן
חפשו את מה שתקוע כאף
גלו את צבעו של האף 
וכך תמצאו את הרמז השני
שוב, זה חידה בלי חרוזים, תשימו לב לכל משפט,
זה חידה מאוד קלה ואני לא התפלא אם אתם תנחשו אותה אחרי יום.
הרמז הוא שוב צבע, כשאתם מוצאים את הפריט תכתבו את הצבע שלו בתגובות!
ואז בשבוע הבא או ביום רביעי הזה אתם תקבלו את המשימה השלישית שלכם!

11 תגובות:

  1. הצבע הוא אדום

    השבמחק
  2. אפילו שאסור לי להגיד אני אגיד
    הצבע הוא לא אדום אז תמשיכו לחפש
    כי הרמז עוד לא התגלה!

    השבמחק
  3. צבע הוא כתום !

    השבמחק
  4. הצבע הוא כתום :) מממני ארטי19 | מנהל הבלוג כתבים מקלאב פינגווין - http://cpcatr.blogspot.co.il/

    השבמחק
  5. אני פתרתי את החידה הזאת לפני כולכם!

    איך?

    כי קראתי אותה לפני שהיא פורסמה LOL!

    (אני משתתף בבלוג, וקראתי בתצוגה מקדימה!)

    השבמחק
  6. תמשיכו לחפש את הרמז
    כי כמובן שאתם יודעים שלא בטוח שהתשובה נכונה
    אז תיכנסו לקלאב פינגווין ותתחילו לחפש!
    ומי שלא מבין את הרמז
    אז תחפשו איזור שיש בו דגל אדום וכחול
    באזור הזה תחפשו משהו שתקוע כמו אף
    והצבע של האף הוא הרמז השני!
    אז קדימה, תתחילו בחיפושים

    השבמחק
  7. תמשיכו לחפש!
    המשימה היא עד יום ראשון!
    יש לכם מלא זמן למצוא את הרמז השני
    אבל אם יצליחו לגלות את הרמז הנכון ולרשום אותו בתגובות
    לפחות חמישה תגובות עם רמז נכון אני אפרסם את המשימה השלישית ביום רביעי!
    אם עד יום ראשון לא יהיו חמש תגובות עם צבע נכון אני אפרסם את המשימה ביום ראשון!

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. המקום הוא ארמונות השלג....
    אני לא בטוחה מה הצבע

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)