יום רביעי, 27 במרץ 2013

איחולים לבביים - ארטי!


ברכות:


                                                                      - ברכה מדוד -


 ארטי מזל טוב, ארטי שיהיה לך מזל טוב עד 120 שנה.
אתה מעצב מאוד יפה
תמשיך כך תמיד!




                                                              - ברכה ממני - לורה  -

לארטי, אתה ילד מוכשר.
בהתחלה שנכנסתי לק"פ והתעדכנתי בבלוג הראשון שלך : cool club penguin,
החלום שלי היה לפגוש אותך בק"פ, אני אפילו זוכרת שבפגישה עם מפורסמים הצעתי לך חברות (בק"פ) ואתה אישרת!, ושמחתי מאוד.. והיום אתה איתי בבלוג :D




                                                              - ברכה מנהוראיי -

שיהיה לך מזל טוב ושצליח בכל בלוג שאה כוב ומנהל בו.
יש לך בלוגים מצוינים ואה כוב בצורה מדהימה!
נשאר לי רק לאחל לך הצלחה
יום הולד שמח,
ממני,
נהוראיי.


                                                   - ברכה משרושקי פינגווין - שר -

לארטי, אתה ילד ממש נחמד וממש מוכשר.
כשהתחלתי להיכנס לק"פ ולהיכנס ממש לעניין התעדכנתי בבלוג שלך, אני זוכרת שבהאלווין אני ראיתי אותך ופשוט כתבתי קול קלאב פינגווין ועשיתי סמיילים וצילמתי אותך לידי והעלתי את זה לבלוג שלי ושל לורה שלא היה מוצלח אז [לפני שהיה את פינגווין בלוג]
ייחסתי אותך ממש למפורסם ולדמות שנותנת לי השראה, אז אני לא אחפור עוד אבל רק רציתי לאחל,
שתמשיך להיות כמו שאתה, עוזר לחבריך תמיד, מוכשר, נחמד, ושתמשיך לעדכן בבלוגים הנפלאים שלך, וכמובן שתמשיך להיות מעצב וכותב בבלוג שלנו.
עד 18293324, מזל טוב, אושר, עושר, כושר ויושר.
ורציתי שתדע, 
אני שמחה להיות בחברתך :)



                                                                    - ברכה מטל -


מזל טוב כיף לשחק איתך בק"פ.
 ואתה מאוד נחמד,
 מזל טוב עד 453689260924728167301 שנה ויותר ~מטל 



                                                                  - ברכה מליאור א. -


לארטי, אתה לא כל כך מכיר אותי אבל אני מכיר א הבלוגים שלך!
אתה חבר טוב ממה שאני מבין!
גם אם כועסים עליך אתה תמיד יודע להגיד את המילה הנכונה!
אתה גם המצאת את עידן הרווחים :D - .....   !     .......   ?     . . .
וגם את ה- ממממ
ואחריך כולם העתיקו - חברך ליאור


                                                                - ברכה ממר מרון -


ארטי, הרבה מזל טובים.
למרות שרבנו אני עדיין רוצה לפרגן לך!, ואני עדיין חושב שאתה מוכשר!
רק רציתי להגיד - תמשיך כך! - מר מרון


                                                                 - ברכה מרום -


לארטי, מזל טוב שתחייה עד שלקיידנס יהיו שערות לבנות! (רציתי להיות מקורי) שתמיד תגשים את כל המשימות.. כלומר חלומות שלך! ושתמיד תהיה כזה רשע ומרושע!!! סתםם שתמיד תהיה כזה נחמד ושתמשיך לכתוב בבלוג הרשמי של ק"פ.. אממ כתבים בק"פ מממש מעולה!!! אממ שתדע לך שאתה הראשון שדיברתי איתו בצ'אט לגבי ק"פ ואתה וליאור בעצם היחידים שמתחברים מאלו שהכרתי לראשונה!
אני ממש שמח להכיר אותך ומאחל לך את כל הטוב שבעולם... רום.



                                                               - ברכה מג'סי -


אני לא ממש מכירה אותך, אבל אני אוהבת את הבלוגים שלך.
לכל מקום שאתה הולך אתה מביא - עושר, יושר, אושר ואולי - כושר  ^_^
אז מקווה שאני לא חופרת לך ושאתה קורא את זה כי הייתי רוצה להכיר אותך עוד!
נתראה - ביוש :P



                                                              - ברכה מהיללוש -


ארטי-יום הולדת שמח!
שיהיה לך המון מתנות ומסיבת יום הולדת מדהימה ושתלך בדרכים טובות ושיהיה לך רק טוב!  
מהיללוש



                                                                 - ברכה מסשה  -


היי ארטי. אני מקווה שאתה שמח מכול הברכות שכותבים לך פה,אני מאחלת לך יום הולדת שמח ומזל טוב והרבה מתנות!!!!!!!!!
שיהיה לך את כל הכיף שבעולם היום-כי היום זה היום המיוחד שלך



                                                                   - ברכה מאור -


לארטי היקר, 13 זה גיל מצויין, אתה כבר בוגר, מגיע לך יום הולדת שמח!
 אז יום הולדת שמח! המון מתנות וחברים! שלך, חברך, אור!


                                                                   - ברכה מדניאל -


ארטי היקר, אתה החבר הכי טוב בעולם!, שתחייה עד המספר גוגל (1 ו100 אפסים אחריו) ושתמיד יהיו לך חלומות ויתגשמונה
באהבה:
דניאל אסייג חברך


3 תגובות:

  1. וואוו תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רהה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רהה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רהה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רהה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רהה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רהה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רהה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רהה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רהה רבה רבה רבה רבה

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)